Gastronomie

Când inteligenţa artificială dezvăluie invizibilul

28 iul 2022 561 afişări de Publicitate
Din aceeaşi categorie

Articol cu conţinut publicitar.

Producătorul de cognac Rémy Martin, ce are o istorie de aproape trei secole, şi artistul Usher, câştigător al mai multor premii Grammy, şi-au unit forţele pentru a lansa sub umbrela licorii 1738 Accord Royal, o băutură aparte, în ediţie limitată, fiind disponibile doar 50 de sticle.

Dar, lansarea nu este singura surpriză pe care cele două părţi au pregătit-o pentru publicul care îşi doreşte un gust excepţional de fin, un evantai de arome, printre care vanilie şi brioşe, şi un caracter profund al unei băuturi perfecte pentru un răsfăţ.

Alături de sticla în ediţie limitată, pe piaţă se va lansa şi un NFT, designul ambelor fiind realizat cu ajutorul inteligenţei artificiale. De altfel, tot cu ajutorul inteligenţei artificiale, Rémy Martin şi Usher dezvăluie invizibilul, mai exact gustul cognacului 1738 Accord Royal, totul ca parte a unei experienţe multi-senzoriale.

Lansarea are loc la Las Vegas şi va însoţi seria de concerte Usher: My Way Las Vegas Residency. Experienţa multi-senzorială ce poartă numele A Taste of Passion se va desfăşura în anumite nopţi, în perioada 15 iulie şi 29 octombrie, în tandem cu spectacolele lui Usher din seria My Way Las Vegas Residency.

Astfel, pe acordurile artistului, atât pasionaţii de băuturi spirtoase rare, cât şi iubitorii de muzică se vor bucura o experienţă multi-senzorială. Pentru a completa seara, participanţii vor savura o gamă largă de cocktailuri Rémy Martin 1738 Accord Royal, special concepute de Rémy Martin şi Usher, inclusiv The Rémy Roller, un amestec efervescent ce conţine Rémy Martin 1738 Accord Royal, suc aromat de ghimbir şi bitter angostura, asezonat cu felii prospete de lămâie.

Noua ediţie Rémy Martin 1738 Accord Royal este intitulată „Usher x 1738 A.I. Powered”, tocmai pentru a pune în valoare rolul pe care fiecare dintre cei trei actori l-au avut în proces - producătorul de băuturi, artistul şi inteligenţa artificială.

“Timp de aproape 300 de ani, excelenţa s-a aflat în centrul preocupărilor Rémy Martin şi, prin acest parteneriat, am atins o piatră de hotar importantă, e vorba de o realizare impresionantă, ce se găseşte la intersecţia dintre artă, coniac fin şi tehnologie”, a declarat Amaury Vinclet, global executive director la Rémy Martin. El adaugă că brandul colaborează de mai bine de un deceniu cu Usher, un artist cu care Rémy Martin împărtăşeşte aceleaşi valori. Colaboarea a început când casa franceză de cognac a devenit partener oficial al OMG World Tour.

Ediţia limitată Rémy Martin 1738 Accord Royal reprezintă o premieră în industria băuturilor spirtoase în ceea ce priveşte modul în care a fost utilizată tehnologia.

„Totodată, ea oferă pasionaţilor de băuturi spirtoase şi fanilor lui Usher deopotrivă, o ediţie de colecţie pe care o vor preţui pentru totdeauna.”

Casa Rémy Martin produce băuturi spirtoase premium care atrag în mod constant cei mai exigenţi cunoscători încă din 1724. Din portofoliul companiei fac parte licori precum Cognac Fine Champagne, inclusiv Rémy Martin® XO, Rémy Martin® Tercet®, Rémy Martin® 1738 Accord Royal şi Rémy Martin® V.S.O.P. Rémy Martin 1738 Accord Royal este un amestec unic de eaux-de-vie-uri, iar numele său comemorează recompensa excelenţei acordată lui Rémy Martin de către regele Ludovic al XV-lea al Franţei în 1738.

La crearea ediţiei limitate „Usher x 1738 A.I. Powered”, Usher, unul dintre cei mai bine vânduţi artişti din istoria muzicii americane, cu peste 65 de milioane de albume în întreaga lume, şi-a folosit propriul vocabular muzical pentru a descrie experienţa sa olfactivă pe care a trăit-o în compania Rémy Martin 1738 Accord Royal, un coniac fin, caracterizat prin arome de vanilie, toast şi brioşe.

Prin intermediul tehnologiei generate de inteligenţa artificială, cuvintele lui Usher care descriau notele de degustare au fost reprezentate în imagini, creând astfel o opera de artă care face invizibilul, vizibil.

“Sunt artist la bază, aşa că transformarea unei experienţe senzoriale abstracte, cum ar fi gustul, în ceva vizual, mi s-a părut o idee cu adevărat creativă”, spune Usher.

Reimaginată în negru şi prezentând un sigiliu special care sărbătoreşte cea de-a 25-a aniversare a albumului „My Way” al lui Usher, emblematica sticlă 1738 Accord Royal dă viaţă operei virtuale „Gustul pasiunii” a lui Usher. Această lucrare vine cu un design care întruchipează armonia dintre muzică, a tehnologie şi a artă.

„Am degustat Rémy Martin 1738 Accord Royal şi sunt atât de impresionat de imaginile create prin intermediul inteligenţei artificiale – ele reprezintă cu adevărat amestecul de note capturate în aromă. M-am bucurat să văd cum aceste cuvinte sunt transpuse în lucrări de artă în lumea reală, de care fanii mei se pot bucura, aducând ideea de gust în centrul experienţei.”

În cadrul acestei colaborări, au fost create un total de 50 de sticle în ediţie limitată. Dintre acestea, 25 de sticle Usher x 1738: A.I. Powered limited-edition vor fi disponibile la vânzare exclusiv pe site-ul Blockbar.com, prima platformă din lume care oferă către consumatori NFT-uri (active digitale) venite direct de la mărcile de vinuri şi băuturi alcoolice de lux.

Acestea vor putea fi cumpărate începând de vineri, 29 iulie, de la ora 10:00 EST. Se va aplica principiul primul venit, primul servit. Cu un preţ de 500 de dolari (preţ recomandat de vânzare), fiecare NFT poate fi achiziţionat cu ETH sau card de credit.

La ora 10:00, primii utilizatori care au rezervat sticla vor avea apoi 10 minute pentru a face plata. Cumpărătorii vor primi un NFT care dovedeşte deţinerea sticlei fizice, care este păstrată de către BlockBar până când proprietarul este gata să o răscumpere. Cele 25 de sticle rămase vor fi dăruite lui Usher şi echipei sale, pentru a sărbători cea de-a 25-a aniversare a albumului „My Way”, cel care l-a propulsat pe artist în toate topurile muzicale.

Fiecare NFT este marcat în mod unic şi fiecare achiziţie vine cu opţiunea de a păstra NFT-ul, de a-l revinde pe  BlockBar.com, de a-l oferi cadou sau de a răscumpăra cu el sticla fizică, începând cu octombrie 2022.