După Afaceri

Magazinele TEILOR Exclusive vor expune o colecţie de 200 de bijuterii unicat. Cum arată piesele? GALERIE FOTO

01 apr 2021 305 afişări
Din aceeaşi categorie

O colecţie de 200 de bijuterii unicat vor fi expuse în cele şase magazine TEILOR Exclusive din ţară în următoarea perioadă. Mai exact, între 1 şi 11 aprilie ele vor fi prezente în magazinul din Băneasa Shopping City, pentru ca între 12 şi 18 aprilie să ajungă în AFI Cotroceni. Mai departe merg în Cluj (19-25 aprilie), Iaşi în Palas Mall (26 aprilie – 3 mai), Timişoara (4-11 mai) şi Constanţa unde ajung pe 12 mai.

„Am încercat mereu să ne surprindem clienţii cu bijuterii unicat, cu design modern şi colecţii personalizate, conform preferinţelor femeilor din România. Aceste aspecte au fost întotdeauna un diferenţiator puternic pentru brandul TEILOR. E o colecţie în care veţi regăsi de la diamante setate într-o armonie spectaculară, la safire, rubine şi smaralde atent alese de bijutieri şi create special pentru clienţii TEILOR”, povesteşte Anda Jurcă, international sales director TEILOR.

Brandul are o prezenţă de peste două decenii pe piaţa din România, cu peste 50 de magazine brick & mortar deschise atât la nivel naţional, cât şi internaţional: Bulgaria (Sofia) şi Polonia (Varşovia). Dintre acestea şase sunt magazine Exclusive. Reţelei offline i se adaugă cea online. La începutul anului 2021, TEILOR a lansat două site-uri internaţionale, pentru Bulgaria şi Polonia, continuând, astfel, planurile de expansiune internaţională, atât în mediul online, cât şi la nivelul magazinelor fizice.  

În 2019, TEILOR a înregistrat o cifră de afaceri de peste 160 milioane lei, în creştere cu aproximativ 30% faţă de anul precedent.