Info

Recomandări pentru clienţii First Bank după integrarea în Intesa Sanpaolo Bank Romania: ghid de activare a serviciilor

04 nov 2025 319 afişări de Publicitate
Din aceeaşi categorie

Intesa Sanpaolo Bank anunţă încheierea procesului de fuziune prin absorbţie a First Bank, consolidând astfel prezenţa grupului pe piaţa financiar-bancară locală. Integrarea operaţională s-a desfăşurat conform calendarului, iar datele şi serviciile clienţilor First Bank au fost transferate integral în infrastructura Intesa Sanpaolo Bank Romania.

Începând cu 3 noiembrie 2025, clienţii First Bank pot utiliza serviciile bancare prin platformele Intesa Sanpaolo Bank. Produsele, soldurile şi informaţiile asociate conturilor au fost migrate în totalitate şi pot fi accesate în condiţii de siguranţă.

Intesa Sanpaolo Bank pune la dispoziţia clienţilor un ghid detaliat pentru activarea noilor servicii bancare. Obiectivul este asigurarea unei tranziţii fluide şi a accesului rapid la toate produsele şi platformele digitale ale băncii.

 

1. Carduri

Clienţii care nu au primit cardul prin curier sunt invitaţi să meargă la sucursala la care au fost alocaţi (informaţia poate fi verificată pe site-ul băncii: https://www.intesasanpaolobank.ro/persoane-fizice/integrare_FirstBank.html, introducând IBAN-ul vechi de la First Bank). Acolo pot ridica noul card emis de Intesa Sanpaolo Bank.

Cei care au primit deja cardul au primit şi un SMS cu un cod de autentificare. Acest cod trebuie trimis la numărul scurt 3779, iar în schimb vor primi PIN-ul cardului. După primirea PIN-ului, cardul poate fi activat la orice bancomat Intesa.

 

  1. Mobile si Internet Banking, persoane fizice

Clienţii First Bank care doresc să finalizeze procesul de migrare către Intesa Sanpaolo Bank România pot urma paşii de mai jos:

După finalizarea paşilor, veţi avea acces complet la conturile şi produsele bancare în noua aplicaţie Intesa Sanpaolo Bank România. Toate detaliile pot fi găsite aici: https://www.intesasanpaolobank.ro/persoane-fizice/integrare_FirstBank/Digital-banking--Mobile---Internet-Banking.html.

Dacă nu mai aveţi credenţialele de acces (username şi parolă), vă recomandăm să vă prezentaţi la sucursala alocată, unde echipa Intesa Sanpaolo Bank vă va oferi suport pentru activare.

 

  1. Aplicaţia Internet Banking I-B@Nk, persoane juridice

Clienţii First Bank, persoane juridice, pot accesa pagina dedicată procesului de migrare pe website-ul Intesa Sanpaolo Bank România: https://www.intesasanpaolobank.ro/persoane-fizice/integrare_FirstBank.html. După ce apasă butonul „Sunt client PERSOANĂ JURIDICĂ”, încep procesul de tranziţie către noua aplicaţie, urmând paşii de mai jos:

1. Autentificaţi-vă folosind username-ul şi parola utilizate anterior în aplicaţia First Bank; 

2. Completaţi codul primit prin SMS pe numărul de telefon folosit în relaţia cu First Bank; 

3. Urmaţi instrucţiunile pentru descărcarea şi activarea aplicaţiei de token mobil I-B@nk mToken aici: https://www.intesasanpaolobank.ro/corporate/integrare_FirstBank/I-B-nk---Internet-Banking-%C8%99i-Platforma-de-tranzac%C8%9Bionare-e-Trading.html.

 

  1. Google şi Apple Pay pentru persoane fizice

Clienţii care folosesc un telefon cu sistem de operare Android pot înrola cardul direct din aplicaţia de Mobile Banking Intesa România, în secţiunea „Carduri”. Cei care utilizează un dispozitiv cu iOS pot înrola cardul în Apple Pay pornind din aplicaţia Wallet a telefonului mobil.

Intesa Sanpaolo Bank România le mulţumeşte clienţilor pentru încrederea acordată şi pentru răbdarea manifestată pe parcursul procesului de migrare. Echipele băncii rămân mobilizate pentru a oferi suport complet în această perioadă de tranziţie, atât în sucursale, cât şi prin Contact Center, la numărul 0800 800 888, a cărui capacitate a fost suplimentată pentru a răspunde mai eficient solicitărilor. Obiectivul este asigurarea unei experienţe bancare moderne şi eficiente, care să permită utilizarea optimă a noilor servicii digitale disponibile prin platformele Intesa Sanpaolo.