Style

Braiconf mai face un pas către segmentul de lux şi lansează serviciile made to measure

01 iul 2015 1626 afişări de Cristina Roşca
Din aceeaşi categorie

Producătorul local de cămăşi Braiconf din Brăila îşi lansează serviciul de made to measure care va fidisponibil online. Clienţii îşi vor putea astfel customiza cămăşile.
Aplicaţia pentru acest serviciu este integrată în magazinul online al producătorului, iar purtătorul poate alege să îşi customizeze cămaşa pornind de la tipar (croială cambrată sau clasică) şi mergând mai departe de la ţesături, culori, nasturi, modelul gulerului, modelul manşetelor, poziţionarea buzunarului, forma şi culorile garniturilor, până la fontul cu care să fie realizată monograma. Fiecare modificare este actualizată în timp real în randare, astfel încât clienţii să poată să vizualizeze, în orice moment statusul realizării cămăşii, potrivit rerpezentanţilor companiei.
De regulă, servicii de tipul made to measure sunt oferite direct în magazin, când un consultant oferă sfaturi clientului. Braiconf a ales însă să ofere acest serviciu online.
„Deoarece cămăşile pe măsură reprezintă un segment în creştere, ne dorim ca pe această cale să reafirmăm leadership-ul Braiconf în realizarea cămăşilor pentru domni de toate vârstele”, a declarat Mădălina Drăgan, director general în cadrul Braiconf.
Dezvoltarea acestui modul made-to-measure online, unic în România, face parte din strategia Braiconf de a se extinde pe segmentul business.
Braiconf, prezent pe piaţa locală de 65 de ani, a făcut în ultimul an un pas către segmentul de lux, deschizând magazine pe Calea Victoriei şi în galeria comercială The Grand a hotelului de cinci stele JW Marriott. În total, producătorul deţine o reţea de 17 magazine în România şi focusul pe viitor va fi pe reţeaua proprie mai degrabă decât pe producţia în sistem lohn, unde câştigurile sunt mici.
În prezent, o pondere de circa 80% în afacerile de 33 milioane de lei ale companiei o are producţia în lohn pentru diferite branduri europene de cămăşi, în timp ce marca proprie, care se adresează unui segment mediu spre premium, reprezintă doar 20%. Com­pania vrea ca în cinci ani raportul lohn-marcă proprie să ajungă la 60-40.