Info

McHappy Day: 1,8 milioane de lei strânşi pentru a ţine familiile împreuna în Casele Ronald McDonald

06 nov 2025 56 afişări de Publicitate
Din aceeaşi categorie

Anul 2025 marchează 30 de ani de prezenţă McDonald’s în România, un moment sărbătorit prin fapte care aduc oamenii împreună şi oferă sprijin acolo unde este cea mai mare nevoie. Cea de-a doua ediţie a campaniei McHappy Day, desfăşurată între 13 şi 19 octombrie, s-a încheiat cu un rezultat important: 1,8 milioane de lei strânşi pentru a susţine familiile copiilor internaţi în spitale.

Fondurile vor fi folosite pentru cazare gratuită, mese calde şi sprijin emoţional pentru peste 280 de familii, echivalentul a aproape 4.430 de nopţi de cazare în cele trei Case Ronald McDonald din Bucureşti, Timişoara şi Iaşi, locuri unde părinţii pot rămâne aproape de copiii lor pe durata tratamentului.

O campanie despre solidaritate şi încredere

Sub mesajul „Greul de părinte nu se vede, dar se simte”, campania McHappy Day a reunit mii de clienţi şi parteneri care au ales să sprijine familiile copiilor spitalizaţi. În perioada campaniei, 1 leu din fiecare Big Mac şi McChicken vândut în restaurantele McDonald’s a fost direcţionat către Fundaţia pentru Copii Ronald McDonald.

Clienţii au putut contribui în restaurante şi prin donaţii la POS, în cutiile special amplasate sau achiziţionând jucăria de pluş Olly, în ediţie limitată. Fiecare gest a contat.

Să poţi fi lângă copilul tău atunci când are cea mai mare nevoie, înseamnă totul. McHappy Day este o dovadă că sprijinul adevărat nu are nevoie de aplauze ca sa fie simţit”, spune Amalia Năstase, Preşedinte al Fundaţiei pentru Copii Ronald McDonald.

Un parteneriat consolidat în timp

De 27 de ani, McDonald’s este partener al Fundaţiei pentru Copii Ronald McDonald, sprijinind programele sale prin donaţii, campanii de conştientizare şi implicarea directă a echipei.

Prin McHappy Day, clienţii noştri au posibilitatea să facă parte dintr-o cauză importantă – aceea de a ţine familiile împreună. Fiecare gest contează şi aduce sprijin acolo unde este nevoie”, declară Valentin Truţă, Director General Premier Restaurants România.

Rezultate care arată impactul

Cele trei Case Ronald McDonald au oferit până acum peste 131.000 de nopţi de cazare gratuită pentru peste 14.000 de familii din 35 de judeţe. În total, peste 26.500 de părinţi au beneficiat de sprijin, confort şi sprijin emoţional în perioade dificile.

De la înfiinţare, Fundaţia pentru Copii Ronald McDonald a investit peste 10 milioane de euro în comunitate, prin cele 3 Case Ronald McDonald din Bucureşti, Timişoara şi Iaşi, dar şi prin proiecte destinate spitalelor de copii din România – de la modernizarea secţiilor până la dotarea acestora cu aparatură medicală performantă. Toate aceste iniţiative contribuie la o îngrijire mai bună pentru copii şi la un sprijin concret pentru familiile lor.

Fiecare contribuţie contează

Pe 16 octombrie, restaurantul McDonald’s Romană din Bucureşti a găzduit un eveniment caritabil în cadrul campaniei, la care s-au alăturat numeroase personalităţi publice şi artişti. Atmosfera a fost una caldă şi plină de solidaritate – o dovadă că binele capătă forţă atunci când este făcut împreună.

Cei care doresc să sprijine în continuare activitatea Fundaţiei, pot trimite SMS cu textul FAMILIE la 8845 (2 euro/lună) sau pot accesa www.rmhc.ro/doneaza.

McHappy Day 2025 a demonstrat încă o dată puterea unei comunităţi unite în jurul binelui: 1,8 milioane de lei transformaţi în sprijin concret pentru sute de familii care trec prin momente dificile şi care au nevoie de o mână de ajutor, de un loc în care să se poată odihni, de mese calde zilnice sau de consiliere psihologică.