Info

McDonald's în România: investiţii majore de 170 milioane de lei şi planuri ambiţioase de expansiune cu 7 deschideri în 2024

27 nov 2024 192 afişări de Publicitate
Din aceeaşi categorie

De aproape trei decenii, McDonald's în România se dezvoltă continuu, adaptându-se constant la nevoile clienţilor. Astăzi, cu peste 100 de restaurante şi o echipă care depăşeşte 6.000 de angajaţi la nivel naţional, compania oferă cele mai bune experienţe şi servicii de calitate. În 2024, McDonald’s îşi reafirmă poziţia pe piaţa locală printr-o investiţie totală de 170 milioane de lei şi urmăreşte o strategie amplă de expansiune prin deschiderea a şapte restaurante în România, oferind o experienţă îmbunătăţită prin digitalizare şi inovaţie.

 

Plan ambiţios de extindere la nivel naţional: 7 restaurante planificate în 2024

Premier Restaurants România, operatorul McDonald's în România, a continuat extinderea la nivel naţional deschizând, în 2023, şase noi locaţii în Bucureşti, Botoşani, Drobeta-Turnu Severin, Craiova, Piteşti şi Dumbrăviţa.

În 2024, compania se axează pe o expansiune accelerată, cu deschidere de noi unităţi, în special de tip Drive-Thru (DT), care oferă o experienţă McDonald’s completă, şi pe modernizarea restaurantelor din reţeaua naţională. Acest lucru are ca obiectiv optimizarea şi eficientizarea tuturor proceselor, de la aprovizionare până la servirea produselor. Planul pentru anul curent este deschiderea a şapte restaurante în zone cu cerere mare, în urma cărora se creează aproximativ 450 de noi locuri de muncă doar în acest an.

Astfel, compania pune accent pe inovaţie şi investeşte constant în infrastructură şi tehnologie pentru a le oferi clienţilor ceea ce îşi doresc: mâncare caldă, delicioasă, servită rapid – oferind o experienţă generală care să satisfacă aşteptările acestora. Până în acest moment, compania a inaugurat deja noi restaurante în Piteşti, Galaţi, Giurgiu, Bucureşti şi Ploieşti şi a modernizat complet alte patru: Mănăştur – Cluj-Napoca, Baia Mare, Barbu Văcărescu şi Drumul Taberei din Bucureşti, în timp ce în Suceava şi Bucureşti-Rahova, lucrările de remodelare sunt în curs, pentru a redeschide cele două restaurante Drive-Thru.

 

O nouă experienţă McDonald’s: digitalizare şi servicii rapid accesibile

McDonald's inovează în tehnologie pentru a oferi clienţilor acces uşor şi rapid la serviciile sale. Peste 90% din restaurantele din ţară sunt echipate cu sistemul "Experience of the Future", care include kiosk-uri digitale pentru comenzi rapide, plăţi contactless şi o bucătărie modernizată pentru eficientizarea preparării produselor şi reducerea risipei alimentare.

În plus, aplicaţia mobilă McDonald's a înregistrat deja 5 milioane de descărcări, iar funcţia Mobile Order & Pay permite plasarea comenzilor fără timp de aşteptare în restaurante, optimizând astfel întreaga experienţă pentru clienţi. Utilizatorii pot, de asemenea, să acumuleze puncte de loialitate prin programul MyM Rewards, accesând oferte speciale şi beneficii dedicate.

În România, McDonald's rămâne angajat în inovare continuă, digitalizare şi extinderea serviciilor pentru a transforma fiecare vizită într-o experienţă plăcută şi personalizată pentru clienţii săi.