După Afaceri

Gala După Afaceri Premium: 10 premii pentru noul rafinament în lumea ceasurilor, a bijuteriilor, a gastronomiei şi a pantofilor

23 oct 2015 1238 afişări de Roxana Petrescu
Din aceeaşi categorie

Peste 200 de invitaţi au participat  miercuri seara la Fratelli Social Club la cea de-a şasea ediţie a Galei După Afaceri Premium, un eveniment care de data aceasta şi-a propus să celebreze oamenii şi inovaţiile care definesc noua vârstă a luxului. După Afaceri Premium este suplimentul de lifestyle al Ziarului Financiar, un produs lunar care completează din punct de vedere editorial conţinutul de business al ZF cu cele mai importante teme din zone precum design, modă, orologerie, travel sau gastronomie. Miercuri seara, 10 oameni promotori ai unui stil de viaţă premium au fost premiaţi în cadrul galei, eveniment în cadrul căruia a fost lansată şi ediţia aniversară a revistei După Afaceri Premium. Evenimentul i-a avut ca parteneri pe Alpha Bank, Beautik Haute Parfumerie şi Liliac. 

 

Premiul New Age of Luxury în industria ceasurilor - Swiss made reinventat

a fost acordat companiei TAG Heuer, unul dintre cele mai cunoscute branduri din orologeria elveţiană. Distincţia a fost ridicată de Porfir Popescu, omul care de aproape două decenii cultivă pasiunea românilor pentru ceasurile de lux prin intermediul companiei pe care o deţine, Galt, orologerie elveţiană. Motivul pentru care anul acesta a fost ales TAG Heuer este decizia companiei de a crea primul connected watch care păstrează ADN-ul elveţian, dar care face o punte cu Silicon Valley prin intermediul unui parteneriat cu Google şi Intel. Mişcarea făcută de TAG Heuer ar putea genera o adevărată revoluţie în orologeria elveţiană, faimoasă pentru ceasurile mecanice cu tradiţie de sute de ani, şi poate fi considerată o replică la decizia Apple de a lansa primul său smartwatch. Noul ceas TAG Heuer va fi lansat pe 9 noiembrie la New York chiar pe terenul rivalilor de la Apple. Până acum, nicio informaţie legată de proprietăţile noului produs nu a ieşit la iveală, lucru care doar sporeşte gradul de curiozitate legat de această lansare.

 

 

Premiul New Age of Luxury pentru accesorii - noii pantofi ai Europei

i-a revenit companiei Musette, disticţia fiind ridicată de Cristina Bâtlan, fondatoarea firmei. Cristina Bâtlan a pus bazele businessului cu pantofi, genţi şi accesorii în urmă cu mai bine de două decenii, când avea doar 18 ani şi era studentă la Facultatea de Drept.  Produsele realizate în România sunt vândute atât pe piaţa locală în cele 19 magazine existente, cât şi în străinătate, în Liban, Mongolia, Franţa, Austria, Israel şi Bulgaria, anul trecut business-ul Musette având un rulaj de 55 de milioane de lei. Cristina Bâtlan este la rândul său o pasionată de pantofi, având o colecţie de peste 100 de perechi, după cum a mărturisit în cadrul Galei După Afaceri Premium.

 

 

 

Premiul New Age of Luxury in Automotive Industry - Legenda noii generaţii

i-a revenit brandului Mustang, Ford, distincţia fiind ridicată de către Silviu Docan, director de vânzări din cadrul Ţiriac Auto. Premiul a fost acordat pentru faptul că în premieră, după mai mult de 50 de ani de la demararea producţiei, noua generaţie a modelului sport american Ford Mustang a fost lansată într-o versiune pentru Europa. Consumatorii din România au reacţionat pozitiv la această mişcare, astfel că primele comenzi deja au fost plasate pentru constructorul american.

 

 

 

Premiul New Age of Luxury pentru bijuterii - fascinaţia pentru diamante

i-a revenit Bijuteriei Teilor, distincţia fiind ridicată de Horaţiu Vasilescu, directorul executiv al companiei. Bijuteria Teilor este controlată de antreprenorul român Florin Enache, cel care a decis să se implice în acest domeniu chiar după terminarea facultăţii. Primul magazin din Bucureşti a fost deschis în 2013 în Băneasa Shopping City, la aproape 15 ani de la prima unitate deschisă „acasă“, la Piteşti. Potrivit celor mai recente informaţii, Bijuteria Teilor a ajuns la 14 unităţi, iar Horaţiu Vasilescu a spus în cadrul Galei După Afaceri Premium că intenţia companiei este de a pătrunde şi pe pieţele externe.

 

 

 

Premiul New Age of Luxury pentru gadget-uri - reţeaua invizibilă a lucrurilor

a fost acordat compa­ni­ei Samsung, diplo­ma fiind ridicată de Ana-Maria Păsculescu, head of CE product management.

Samsung şi-a făcut ca obiectiv trans­formarea în realitate a unei viziuni de­numite Internet of Things (Inter­ne­tul lucru­rilor), prin care prac­tic se inten­ţionează con­­stru­irea unei reţe­le între majo­rita­tea dispo­zitivelor cu care intră în con­tact un om, por­nind de la telefon, până la controlul electro­cas­nicelor dintr-o casă.

 

 

Premiul New Age of Luxury în beauty - parfumeria anului

i-a revenit companiei Beautik Haute Parfumerie, distincţia fiind ridicată de Georgian Gheorghe, coordonatorul magazinelor Beautik. Premiul a fost acordat pentru iniţiativa companiei de a deschide primul muzeu al parfumurilor din România. Timp de mai bine două luni castelul Pelişor din Sinaia a devenit astfel un real muzeu al aromelor, vizitatorii putând să admire până pe 15 septembrie sticluţe semnate de celebrul artist Lalique sau altele confecţionate din preţiosul cristal Baccarat. Iniţiativa se va repeta, de data aceasta gazda fiind Muzeul de Geologie din Bucureşti. Cei interesaţi pot intra în contact cu aromele altor vremuri chiar de săptămâna aceasta.

 

 

Premiul special al Galei După Afaceri Premium

i-a revenit proiectului Stejarii Country Club, distincţia, aceasta fiind ridicată de Monica Axan, marketing manager în cadrul companiei. Stejarii Country Club este o investiţie a omului de afaceri român Ion Ţiriac, proiectul fiind finalizat la începutul anului 2014. Investiţia în proiectul amplasat în pădurea Băneasa din nordul Capitalei s-a ridicat la 18 milioane de euro, din care 8 milioane de euro au fost fonduri europene. Complexul Stejarii Country Club, dezvoltat pe circa 22.000 mp, include un centru de fitness, aerobic şi cycling, piscină interioară şi exterioară, saună, jacuzzi şi camere cu aburi, terenuri de tenis interioare şi exterioare, terenuri de squash, padel, zone de relaxare, şcoli de balet şi dans, arte marţiale şi primul Shiseido SPA din Europa de Est.

 

 

Premiul New Age of Luxury pentru design - Less is always more

i-a revenit companiei Roche Bobois, diploma fiind ridicată de Ana Ştefănescu, asistent comercial în cadrul filialei locale a companiei. Roche Bobois este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa globală a mobilei de lux cu un business de peste 400 de milioane de euro anul trecut. Primul magazin din România a fost deschis la începutul acestui an într-un spaţiu de 600 de metri pătraţi chiar în centrul Bucureştiului, în apropierera hotelului de cinci stele Radisson. Investiţia a fost de 0,65 de milioane de euro. Mişcarea reprezintă un vot de încredere pe care grupul francez a decis să-l acorde României după mai mulţi ani de analiză a pieţei locale.

 

Premiul New Age of Luxury în Haute Cuisine - revoluţia din farfurie

i-a revenit lui Florin Scripcă, cunoscut mai ales sub numele de Chef FOA. Călătoria culinară a lui Chef Foa a început în urmă cu 15 ani, dar pasiunea pentru arome o are de când se ştie. Chef FOA face parte din echipa Flavours Food Design şi coordonează o echipă de peste 70 de oameni, având în subordine 10 bucătării, printre care: Biutiful, Biutiful By the Lake, Fratelli, Le Bistro si Willbrook Platinum Business & Convention Center. Cel mai nou pariu marca FOA este însă Stradale, un restaurant amenajat la parterul clădirii de birouri Bucharest Business Park. Premiul a fost acordat chiar pentru această iniţiativă care scoate mâncarea cu adevărat bună din turnul de fildeş şi o pune pe masa corporatiştilor. Practic, Chef FOA a reuşit să rupă monotonia power-point-urilor şi a sendvişurilor mâncate pe tastatură cu un experiment cu accente de street food situat chiar într-o clădire de birouri.    

 

Premiul The Fashion Hub Creator

i-a fost acordat lui Carmen Şeitan, antreprenoarea care într-un deceniu a reuşit să creeze unul dintre cele mai importante hub-uri de modă din Bucureşti. Familia Şeitan a intrat în afacerile de lux în 2002 cu un magazin multibrand Distinto, unde erau vândute brandurile Canali şi Corneliani. Cinci ani mai târziu magazinul a devenit actualul butic Canali. Acum, portofoliul de branduri al familiei Şeitan cuprinde şi mărcile Moschino şi Brunello Cucinelli, magazinele antreprenorilor fiind concentrate în zona Dorobanţi. Din motive obiective, Carmen Şeitan nu a putut participa la gala După Afaceri Premium.

Citeşte şi: