Oricât de multe diferenţe ar exista de la un om la altul cu privire la casa ideală, un lucru este cert: finisajele şi elementele de decor sunt piesele care dau identitate unei locuinţe, iar de la aceste elemente mai mici sau mai mari nimeni nu vrea să facă rabat. Din luna mai, cei care aveau nevoie de un tărâm al făgăduinţei în materie de finisaje care să le scoată casa din anonimat au un nou refugiu, iar el se numeşte Quadra Casa.
Pe Calea Floreasca din Bucureşti, la numărul 111, businessul cu decoraţiuni interioare Quadra Casa a deschis al doilea său showroom, la capătul unei investiţii de 1,2 milioane de euro.
„Avem expuse plăci ceramice de interior şi de exterior, faţade ventilate, terazzo, mozaic, parchet, obiecte sanitare, mobilier, pereţi magnetici, corpuri de iluminat şi decoraţiuni şi multe altele. Partenerii noştri preferaţi sunt Mirage, Infinity, Fiandre, Florim, Panaria Group, Ariostea, Living Ceramics, FMG, Bardelli, CE.SI, Buzon, Peygran, Belotti, Grandinetti, Ezzari, Trend, LondonArt, Viega, Tece, Gessi, Cea Design, Ritmonio, Newform, Flaminia, Scarabeo, Hidrobox, Relax Design, Falper, Karol, Glass 1989, Reza Design, Ridea, Tubes, Antrax, Windisch, Decor Whalter, Lago, Bolzan, Hessentia, Ozzo, Ronda, Saba, Inner Most, Infari, Ferroluce, Sforzini, Cattanelo şi foarte mulţi alţii”, spune Tatiana Popescu, managing partner la Quadra Casa.
Povestea Quadra Casa a luat naştere după mai mulţi ani în care Tatiana Popescu a călătorit prin lume, prin prisma businessului de care se ocupa la acea vreme. Până acum şase ani, atât ea, cât şi soţul ei au lucrat pe pieţe externe, ea în Europa, America, Asia, iar soţul ei în Orientul Mijlociu. Au hotărât la un moment dat că este cazul să se stabilească în România pentru a clădi baza familiei mult dorite, copiii având nevoie de stabilitate.
„Din punctul nostru de vedere, am adus plusvaloare proiectelor la care am lucrat, prin soluţiile de ultimă generaţie, mult mai performante şi, de ce nu, printre cele mai frumoase, având caracteristici net superioare din punct de vedere tehnic, rezolvând diverse soluţii de şantier.”
Magazinul Quadra Casa oferă soluţii atât pentru a transforma o casă într-un cămin, cât şi pentru cele mai ambiţiose proiecte de dimensiuni mai mari, precum blocuri, hoteluri, clădiri de birouri.
„Având în vedere că lucrăm doar cu fabricile care au certificate de origine a materiei prime, putem întotdeauna să găsim cele mai bune soluţii, de ultimă generaţie, net superioare din punct de vedere tehnic. Împreună cu cei care ne aleg creăm cele mai frumoase proiecte.”
Quadra Casa mai deţine un spaţiu de prezentare aflat în lucru, cu numele Quadra Casa HUB and Warehouse, în Otopeni, pe strada Avram Iancu, la numărul 22Z, unde toate materialele expuse se află în stoc şi pot fi livrate imediat. Valoarea stocului se ridică la peste 20 de milioane de euro.
Ce face însă ca noul showroom din Calea Floreasca, de peste 1.500 de metri pătraţi, să fie special?
„Ne-am axat pe inovaţie, prin urmare toate produsele sunt în acord cu cele mai noi tendinţe şi de la cele mai renumite branduri. Prima reacţie a celor ce ne trec pragul este de uimire. Totul este gândit până la cel mai mic detaliu, astfel încât oricine ne vizitează să găsească la Quadra Casa tot ce are nevoie pentru căminul sau proiectul său.”
Toate elementele de decor vizează segmentul premium de finisaje, o nişă a celor care au viziune când vine vorba de amenajarea unui spaţiu şi care apreciază calitatea. De altfel, Tatiana Popescu spune că în ultimii doi ani a observat un interes mai mare pentru calitate, nu doar pentru cantitate. Fiind foarte tehnici şi având soluţii pentru orice proiect, reprezentanţii Quadra Casa au reuşit să stabilească parteneriate cu jucători importanţi din piaţă.
„Tendinţa este pentru produsele «maintenance-free». Cum timpul este atât de comprimat, absolut toţi clienţii caută soluţii de lungă durată, dar care să nu necesite în timp întreţinere.”
Şi cum piaţa rezidenţială nu se opreşte niciodată, fondatorii Quadra Casa au deja planurile de dezvoltare scrise. În perioada următoare, ei şi-au propus să finalizeze showroomul din Otopeni, unde depozitul este gata, iar stocurile sunt rulate în mod constant.
„Ne dorim să dezvoltăm partea de distribuţie, astfel încât să putem ajunge în cât mai multe oraşe”, mai dezvăluie Tatiana Popescu.