NOAM Mobili Design este una dintre cele mai noi prezenţe din zona de design locală, showroomul fiind deschis publicului larg la mijlocul lunii octombrie, după un soft opening în vară, dedicat arhitecţilor. NOAM era de fapt o extensie necesară a ANG Luxury Properties, companie de consultanţă imobiliară activă pe segmentele de lux şi ultralux, inaugurarea acestui spaţiu facilitând o experienţă completă de real-estate pentru clienţii de elită.
„NOAM a luat naştere într-un moment în care am simţit că este nevoie de un vibe nou în ceea ce priveşte piesele de mobilier existente pe piaţă“, spune Nicoleta Manea, proprietar al companiei de consultanţă imobiliară ANG Luxury Properties. Showroomul din Bucureşti a necesitat o investiţie de 400.000 de euro, având o expunere de 400 de metri pătraţi, primele lucrări fiind lansate la începutul acestui an.
„Ne-am dorit foarte mult să le oferim clienţilor ANG un serviciu complet, nu doar în ceea ce priveşte achiziţia unei proprietăţi de lux, ci şi în realizarea unui concept de design interior personalizat.“
Fondatoarea ANG Luxury Properties afirmă că atunci când au fost puse bazele NOAM, obiectivul a fost foarte clar: „să creăm designuri moderne şi funcţionale“, un proces complet care include partea de consultanţă vizuală, realizarea conceptului, proiectarea şi instalarea.
Nicoleta Manea mai spune că alături de ea în această iniţiativă sunt oameni cu peste 15 ani de experienţă în zona de proiectare şi design interior. „Investiţia a fost de peste 400.000 de euro şi a venit într-un moment mai mult decât potrivit, fiindcă actualul context inflaţionist şi geopolitic pe noi ne-a ajutat în tranzacţionarea proprietăţilor luxury.“ Iar clienţii ANG Luxury Properties sunt şi clienţii NOAM Mobili Design. „Noi suntem într-o zonă diferită, iar clientul nostru nu depinde de credite, caută proprietăţi de peste 1 milion de euro, iar aceşti cumpărători sunt persoane cu afaceri mature, stabile, respectiv se află în poziţii de top management.“
În acest moment, portofoliul NOAM Mobili Design este alimentat de 50 de furnizori din Italia, lucru care oferă multă flexibilitate în a contura o ofertă completă către utilizatorul final.
„În ceea ce priveşte conceptul de amenajare, ne-am dorit să integrăm bucătării frumoase, spaţioase, de la cei mai importanţi furnizori din Italia, fiindcă în România se pune destul de mult accent pe zona de gătit.“
Dincolo de această pasiune pentru gătit, zona de bucătărie urmând să acţioneze ca un element de diferenţiere în oferta NOAM, mai sunt câteva tendinţe de urmărit.
„Arcadele şi forme rotunde şi-au făcut apariţia în amenajările interioare, atât în ceea ce priveşte arhitectura, cât şi designul mobilierului sau zona de decor, cum ar fi oglinzile.“ Pereţii instagramabili, impresionanţi prin detalii, vor fi o altă tendinţă dintre cele identificate de Nicoleta Manea.
„În privinţa materialelor, în 2023 vor rămâne în trend materialele organice, sustenabile, prietenoase cu natura. De asemenea, un alt aspect important şi de mare efect va fi monocromul, iar aici nu mă refer la alb şi negru, ci mă refer la a avea o continuitate în ceea ce priveşte conceptul de design.“
În această călătorie de design, NOAM se poziţionează ca un însoţitor care „înţelege importanţa mediului de locuit şi detaliile care trebuie să se regăsească în fiecare concept“, pentru că până la urmă ele sunt tot farmecul unui proiect de amenajare interioară.
„Ne dorim în următorii trei ani încă două showroomuri boutique cu produse monobrand, unice pe piaţa din România“, a mai spus Nicoleta Manea.