Info

IBRAHIM BAHBAHANI: “BHB AVENUE de pe Şoseaua Fabrica de Glucoză reprezintă cartea de vizită cu care vrem să ne prezentăm în faţa clienţilor şi partenerilor noştri.”

11 apr 2024 1040 afişări de Publicitate
Din aceeaşi categorie

Ibrahim Bahbahani, proprietarul clinicilor dentare de lux House of Beauty Clinic şi al companiei de dezvoltare imobiliară BHB Properties, anunţă lansarea vânzărilor în proiectul BHB AVENUE de pe Şos. Fabrica de Glucoză, potrivit unui comunicat transmis.

"Lansăm BHB AVENUE ca o investiţie strategică pentru grupul nostru de firme, deoarece cunoaştem potenţialul de dezvoltare al zonei Fabrica de Glucoză. Credem că va deveni Noul Downtown. Aici deţinem deja 2 terenuri cu autorizaţie pentru realizarea a peste 500 apartamente.

Ca brand, BHB Properties se adresează unui public foarte bine informat, care cunoaşte bine piaţa imobiliară din România şi care îşi doreşte noi standarde în dezvoltarea imobiliară. Cu proiectul nostru, BHB AVENUE de pe Şoseaua Fabrica de Glucoză, dorim să ne afirmăm această poziţionare.

În ultimele 12 luni am lucrat ca să definitivăm conceptul. Avem o abordare axată pe produs şi apoi pe marketing. Astfel vom livra un proiect la standarde înalte din punct de vedere al calităţii, al tehnologiilor utilizate, finisajelor folosite şi al design-ului ales. Pentru noi, BHB AVENUE de pe Şoseaua Fabrica de Glucoză reprezintă cartea de vizită cu care ne prezentăm în faţa clienţilor şi partenerilor noştri.

Pentru aceasta ne-am asumat o investiţie considerabilă în facilităţi (sală de fitness, piscină, terasă urbană, lobby), finisaje şi tehnologii premium. De exemplu, toate uşile din proiect sunt de tip Filomuro. Am placat cu lastre ceramice de 3m înălţime atât uşile de intrare în apartamente, cât şi un perete din fiecare baie. Aerul condiţionat este de la Daikin şi este încastrat în tavane, parchetul este de tip Chevron Franţuzesc, iar placările ceramice din băi sunt de 60x60 cm şi 120x60 cm. Un apartament cu 2 camere are peste 25 de prize şi întrerupătoare Bticino Living Now, unele cu porturi USB şi HDMI şi peste 15m de bandă led şi 15 spoturi.”, a transmis Ibrahim Bahbahani.

Viziunea BHB Properties este susţinută şi de Andrei Tulbure, Sales & Marketing Director, care a integrat în strategia de vânzări şi marketing principii bazate pe transparenţă, inovaţie şi performanţă.

"Credem că odată cu creşterea nivelului de trai, atenţia pe care cumpărătorii o acordă procesului de achiziţie şi felul în care aceştia iau decizia de cumpărare, se schimbă. Vrem să îi susţinem pe cei mai exigenţi dintre cumpărători şi să le punem la dispoziţie toate informaţiile de care au nevoie în procesul de decizie. De aceea folosim instrumente precum randări de calitate, animaţii video şi tehnologii 3D care ajută un potenţial cumpărător să înţeleagă propunerea noastră. Totodată, prin abordarea transparentă, le dăm acces la tot ecosistemul pe care l-am creat, de la proiectare la finisaje. Astfel, parteneriatele noastre sunt publice şi am lucrat doar cu firme cu reputaţie bună."

 

Mai multe informaţii puteţi afla pe site-ul dezvoltatorului www.bhb.ro.