Ceasuri & Bijuterii

Romanian Creative Week şi lanţul de bijuterii Teilor lansează o competiţie pentru designerii români. Câştigătorii îşi pot expune piesele în magazinele Teilor

16 apr 2021 602 afişări de Cristina Roşca
Din aceeaşi categorie

Romanian Creative Week (RCW), eveniment dedicat industriilor creative româneşti, lansează, alături de lanţul de bijuterii Teilor, Competiţia minţilor sclipitoare, o competiţie la care sunt invitaţi să participe artişti români care trebuie să creeze două piese-etalon.

Este vorba de două bijuterii: cocktail ring şi tennis bracelet. Modelele câştigătoare vor fi transformate în bijuterii reale, iar designerii îşi vor putea vedea operele incluse în colecţiile magazinelor Teilor, atât în România, cât şi la nivel internaţional.

„Fiecare bijuterie Teilor are rolul de a inspira, de a aduce emoţii, atât celor care o poartă, cât şi celor care o dăruiesc. Prin provocarea lansată în cadrul RCW, invităm designerii să fie îndrăzneţi şi să-şi exprime viziunea asupra a două piese clasice. Încurajăm latura creativă şi căutăm scânteia din ochii fiecărui designer. Colecţia câştigătoare va fi pusă în scenă de Teilor, atât în România, cât şi pe plan internaţional”, a declartat Anda Jurcă, international sales director Teilor.

Designerii pot trimite aplicaţia şi materialele work-in-progress până în data de 3 mai 2021, iar câştigătorii vor fi anunţaţi în 6 iunie 2021.

Juriul acestei competiţii este format din specialişti ai Teilor & RCW.

Romanian Creative Week va organiza între 2 şi 6 iunie 2021, la Iaşi, un eveniment ce va transforma oraşul în nucleul creativităţii din România, găzduind nume sonore din domenii precum modă, arhitectură, muzică, film, publicitate, new media, design industrial.

RCW este organizat de Federaţia Patronatelor din Industriile Creative (FEPIC) – singura federaţie patronală reprezentativă la nivel naţional ce activează în sectorul Industriilor Creative din România. Înfiinţată la Iaşi, în 2011, FEIPC a organizat până în prezent peste 50 de acţiuni de promovare naţională şi internaţională a industriilor creative româneşti.

Brandul Teilor are o prezenţă de peste două decenii pe piaţa din România, operând peste 50 de magazine offline atât la nivel naţional, cât şi internaţional: Bulgaria (Sofia) şi Polonia (Varşovia). Compania e prezentă şi online.