După Afaceri

Care este povestea Aur’a, apa de aur din România care se bea la Festivalul de Film de la Cannes, la Grand Prix-ul de la Monaco şi în hotelurile de cinci stele din Asia

16 sep 2020 7831 afişări
Din aceeaşi categorie

„Chinezii au venit la Ocna de Fier sceptici şi au plecat impresionaţi. I-am învăţat cum să testeze o apă bună fără să o guste, doar punând-o pe faţă şi simţindu-i energia. Au rămas fără cuvinte. Apoi au băut direct de la sursă şi au declarat că nu le vine să mai plece acasă. “

Aur’a este o apă naturală alcalină. Apa izvorăşte din munte, iar locul de captare este lipit de versant. Ajunge în linia de îmbuteliere după câţiva metri şi apoi în sticlă. Apa nu suportă nicio transformare fiind trecută doar prin filtre de particule. Conţinutul este cel dat de natură care ajunge perfect aşa în sticlă. Măsurile de siguranţă respectă cele mai complexe sisteme din domeniul calităţii: standardul IFS Food auditat de SGS International Certification Services GmbH - siguranţă alimentară -, şi management integrat: SR EN ISO 9001:2008 - Sistemul de Management al Calităţii şi SR EN ISO 22000:2005 - Sistemul de Management al Siguranţei Ali­mentului. Toate acestea nu fac altceva decât să securizeze modul de îmbuteliere. Legat de conţinut, este bine echilibrat, este special: alcalinitatea naturală şi pH-ul de 8,1-8,4, conţinutul de sare redus, reziduul sec mic, nitriţii şi nitraţii aproape inexistenţi, coloizii de aur şi argint stabilizaţi natural. Apa provine

dintr-o zonă deosebită numită de localnici „Cracul cu aur“, pentru că în vremea dacilor erau acolo puţuri verticale de extracţie pentru metalele rare. Bazinul Moraviţa, din care se adună practic apa în subteran, este localizat într-o zonă cu păduri, în care nu există activitate industrială. Astfel că apa nu este în pericol să întâlnească surse de poluare. Apa din izvorul Ursoanea este dragoste la prima degustare.

„Chinezii au venit la Ocna de Fier sceptici şi au plecat impresionaţi. I-am învăţat cum să testeze o apă bună fără să o guste, doar punând-o pe faţă şi simţindu-i energia. Au rămas fără cuvinte. Apoi au băut direct de la sursă şi au declarat că nu le vine să mai plece acasă. I-am înţeles pentru că e suficient să constaţi că Aur’a e altceva faţă de o apă obişnuită şi faptul că au făcut cunoştinţă cu ea lângă pădure, lângă munte, aproape de un cer albastru cum în China nu vezi, a adăugat o trăire specială. Cam aşa s-a întâmplat cu fiecare partener care ne-a vizitat la Ocna de-a lungul timpului. Noi suntem fericiţi că Aur’a este apreciată şi iubită pentru ceea ce e şi că oamenii aleg să o ducă în colţurile lumii ca pe o comoară, şi nu ca pe un simplu produs din care vor să facă profit“, a explicat Horaţiu Rada, unul dintre fondatorii businessului.

Premii şi recunoaşteri

AUR’A este prima apă din România premiată cu trei stele de aur la Bruxelles de Institutul Internaţional pentru Gust şi Calitate cu distincţia Superior Taste Award, în 2016, şi cu Crystal Taste Award în 2018. Deja sunt 5 ani consecutivi cu distincţia maximă, acordată de un juriu de profesionişti din gastronomia internaţională, chefi şi somelieri de top din lume.

AUR’A este recunoscută la cel mai important concurs de specialitate din Franţa CONCOURS INTERNATIONAL DES EAUX GOURMET AVPA - PARIS 2018. La concurenţă cu peste 300 de ape din toată lumea, AUR’A desemnată „plată de caracter“ şi recompensată cu titlul „GOURMET“.

O validare extraordinară a venit de la Guvernul din Emiratele Arabe Unite care a înregistrat oficial Aur’a ca „Emirates Quality Mark - apă de încredere în Emirate“. Această certificare nu a fost doar o formalitate, fabrica a trecut un audit realizat de SGS Dubai, cu plan complet de control şi teste şi analize făcute conform cerinţelor standardelor din UAE.

AUR’A este certificată ca produs Koşer Parve.


Horaţiu Rada, unul dintre fondatorii businessului: „Chinezii au venit la Ocna de Fier sceptici şi au plecat impresionaţi. I-am învăţat cum să testeze o apă bună fără să o guste, doar punând-o pe faţă şi simţindu-i energia. Au rămas fără cuvinte. Apoi au băut direct de la sursă şi au declarat că nu le vine să mai plece acasă. “


Aur’a în lumea largă

La nivel internaţional, apa Aur’a a cucerit Coasta de Azur, prin prezenţa la două dintre cele mai importante evenimente de pe continentul european - Festivalul de Film de la Cannes şi Grand Prix-ul de la Monaco. Un adevărat regal pus la cale de echipa Aur’a France, decisă să cucerească atenţia mondenilor de pe Coasta de Azur. Timp de trei ani, mai puţin anul acesta când ne-am confruntat cu pandemia, pe toată perioada Festivalului de Film de la Cannes, serile animate de petreceri private, cu DJ şi entertaineri, evenimente mondene la care au participat vedete de toate genurile, de la actori şi până la scriitori, jurnalişti, prezentatori de TV de marcă, regizori, sportivi etc., au avut parte şi de apa AUR’A.

În afară de Franţa, apa de aur se găseşte, însă în mai multe ţări printre care SUA, Italia, Anglia, Arabia Saudită, Elveţia, în teritorii ca Macao, Hong Kong, Tenerife.

Pandemia şi noua provocare a apei din Banat

Cu certitudine ultimele luni au însemnat o schimbare majoră în comportamentul consumatorilor. Domeniul HoReCa a fost serios afectat şi, pentru că Aur'a este un produs cu destinaţie clară pentru industria ospitalităţii de lux, au fost frâne serioase în extindere pe noi pieţe şi în distribuţie la un nivel mare. Multe dintre evenimentele la care urma să fie prezentă apa au fost anulate sau amânate până anul viitor.

„În consecinţă, am fost nevoiţi să ne schimbăm strategia, să ne gândim la noi posibilităţi de vânzare, distribuţie şi marketing. În plină pandemie am lansat pe lângă 75 cl şi 33 cl şi varianta de volum de 50 cl, tot în sticlă, un produs nou în portofoliul nostru. În plus, ne-am concentrat foarte tare pe clienţii direcţi, pe oamenii care doresc să consume produse exclusiviste, speciale, la cei care vor produse naturale, aşa că am dezvoltat o reţea de livrare pentru acasă. Avem deja foarte mulţi consumatori care beau acasă apa noastră. Noutatea absolută este că

ne-am extins gama de produse cu unul foarte nou, care va intra în modă în perioada următoare: apa la BagInBox. Am ales soluţia cea mai modernă de ambalare de pe piaţa mondială, pentru a oferi confortul unui consum cu avantaje incontestabile: aceeaşi calitate, volum mai mare, greutate redusă, depozitare simplă, reciclare în condiţii prietenoase faţă de mediul înconjurător cu ambalaj complet reciclabil. Datorită tehnologiei de ultimă generaţie, apa este umplută sub vid

într-un microfilm flexibil multistrat, care asigură o barieră împotriva oxigenului şi o conservare a gustului, fiind protejată de lumină şi de aer pe întreaga perioadă de depozitare. Le oferim consumatorilor noştri mai multă apă pură, în mai puţin ambalaj, cu beneficii reale inclusiv pentru mediu. Credem că va fi de succes şi sperăm ca lumea să aprecieze produsul în continuare“, spune Horaţiu Rada.