Auto

Mai mult decât premium

03 nov 2023 116 afişări de Publicitate
Din aceeaşi categorie

Luxul este mai presus de o tapiţerie fină sau de confortul absolut al unei suspensii. Luxul înseamnă confortul de a fi sigur că, chiar şi în cazul unei inconvenienţe, există întotdeauna cineva care se va asigura că de fapt, nicio probemă nu a fost resimţită. Aici intervin serviciile, de la garanţie, la serviciul prin care service-ul se ocupă de ridicarea maşinii pentru mentenanţă sau orice altă intervenţie.

Iar cum grupul auto JLR este sinonim cu luxul în toate aspectele lui, acum duce experienţa condusului fără cusur mai departe, introducând în segmentul de servicii noua garanţie de 5 ani. Aceasta este menită a îmbunătăţi experienţa de utilizare a modelelor care aparţin brandurilor Range Rover, Defender şi Discovery, dar cu siguranţă va avea un impact pozitiv şi asupra valorii reziduale a acestora.

Iar acest lucru va fi benefic, pe de altă parte, şi pentru revânzarea vehiculelor rulate. Pe termen mai lung, valorile reziduale mai ridicate reduc costurile de utilizare, generând condiţii financiare şi de leasing mai favorabile.

„Odată cu introducerea unei garanţii noi JLR de 5 ani, în Europa, demonstrăm din nou angajamentul nostru pentru calitatea şi fiabilitatea produselor comercializate, precum şi importanţa acordată excelenţei în relaţia cu clienţii. Viziunea noastră viitoare cu privire la luxul modern este integral centrată pe client, iar acest lucru ar trebui să însemne un plus de încredere pentru oricine se gândeşte să achiziţioneze un model Range Rover, Defender sau Discovery“, explică Dmitry Kolchanov, director regional JLR pentru Europa.

Poate fi garanţia un lux? La prima vedere nu, mai ales că cea standard în industria auto, de doi ani, de obicei nu acoperă nici măcar perioada de finanţare. Dar una de cinci ani? Având în vedere că automobilele „de zi cu zi“ sunt schimbate la 3-4 ani, aproape la fiecare lansare de nouă generaţie, noua garanţie oferită de JLR acoperă atât finanţarea cât şi o perioadă suplimentară, care asigură practic şi o valoare de revânzare mai bună şi implicit o devalorizare mai redusă. Astfel, achiziţia unei noi maşini va presupune un efort financiar mai redus şi poate chiar o listă mai lungă de dotări.

Începând cu luna septembrie a acestui an, promisiunea de garanţie pentru modelele range Rover, Defender şi Discovery se extinde de la 3 la 5 ani sau 150.000 kilometri, oricare dintre situaţii survine prima. Sunt acoperite toate cele trei branduri Range Rover, Defender şi Discovery, inclusiv cele mild hybrid şi plug-in hybrid.

Iniţiativa este valabilă pentru toate modelele din Europa şi are ca scop optimizarea experienţei de utilizare a clienţilor, aducând marca la nivelul de garanţie oferită modelelor Jaguar.

În plus, clienţii Range Rover, Defender şi Discovery vor beneficia de conectivitate InControl Remote timp de 5 ani sau 150.000 kilometri, ceea ce le va aduce un plus de confort şi asistenţă de specialitate în cazul unei urgenţe – în spiritul experienţelor de utilizare moderne pe care mărcile de lux JLR şi-au propus să le ofere.

Astfel, noua garanţie înseamnă acelaşi grad de protecţie pentru toţi clienţii JLR, indiferent de marca deţinută, modelele Jaguar beneficiind de acest serviciu - 5 ani garanţie - de la 1 iulie 2022.

Extensia promisiunii existente este menită să îmbunătăţească experienţa de service a clienţilor şi proprietarilor pe parcursul perioadei de acoperire şi permite tuturor utilizatorilor, persoane fizice sau companii, să poată calcula în mod transparent costurile de întreţinere şi utilizare pentru o perioadă mai lungă de timp.

Timpul este cea mai importantă resursă, întotdeauna. Din acest motiv, dealerii Land Rover oferă serviciul „Pick-up&Delivery“ prin care mentenanţa şi service-ul automobilului pot fi realizate fără a pierde timpul. Dealerul asigură ridicarea maşinii de la  proprietar, care este ulterior transportată la unitate, iar după ce procesul de mentenanţă şi service este finalizat, automobilul este livrat la adresa menţionată de utilizator. Iar tot procesul se poate stabili online, în cel mai scurt timp cu putinţă. Într-o perioadă în care lumea e mai grăbită ca niciodată, să ai timp e cu adevărat un lux.

Luxul ia multe forme, uneori unele mai puţin aşteptate, dar în final rezultatul e acelaşi. Clientul e pe primul loc.


Dmitry Kolchanov, director regional JLR pentru Europa: „Odată cu introducerea unei garanţii noi JLR de 5 ani, în Europa, demonstrăm din nou angajamentul nostru pentru calitatea şi fiabilitatea produselor comercializate, precum şi importanţa acordată excelenţei în relaţia cu clienţii. Viziunea noastră viitoare cu privire la luxul modern este integral centrată pe client, iar acest lucru ar trebui să însemne un plus de încredere pentru oricine se gândeşte să achiziţioneze un model Range Rover, Defender sau Discovery“