Info

Rowenta sărbătoreşte 140 de ani de inovaţie şi excelenţă

21 nov 2024 808 afişări de Publicitate
Din aceeaşi categorie

Rowenta, brandul de renume al companiei franceze Groupe SEB, aniversează 140 de ani de inovaţie şi angajament faţă de îmbunătăţirea vieţii cotidiene prin tehnologie de ultimă generaţie. De la fondarea sa în 1884, Rowenta a fost un pionier în crearea de soluţii care să transforme activităţile casnice, rămânând fidel unui singur scop: excelenţa tehnologică în serviciul oamenilor.

Fabrice Lamy, Director Marketing SCE Groupe SEB, subliniază semnificaţia acestui moment: „Acestă aniversare este o mare onoare pentru noi, dar şi o responsabilitate. Rowenta a fost parte din viaţa a milioane de oameni de-a lungul celor 140 de ani. Prin soluţiile sale inovatoare, Rowenta înseamnă mai mult timp liber, fie că vorbim despre produsele de zi cu zi sau despre tehnologiile viitorului.”

 

Inovaţie la fiecare pas

În acest an aniversar, Rowenta a lansat o serie de produse care reflectă dedicarea continuă pentru inovaţie şi calitate. X-Force Flex 13.60, fabricat în Franţa, redefineşte curăţenia prin funcţia sa 2-în-1, care combină aspirarea şi spălarea într-o singură mişcare, oferind rezultate impecabile. Această lansare se aliniază perfect misiunii Rowenta de a oferi soluţii practice şi eficiente pentru nevoile moderne ale consumatorilor.

De asemenea, X-Clean 10 este un aspirator vertical fără fir, cu funcţie de spălare, care asigură o curăţenie perfectă pentru suprafeţele dure, în timp ce Clean It oferă o putere impresionantă pentru a face faţă oricăror accidente zilnice, inclusiv a petelor cauzate de animalele de companie, fiind ideal pentru întreţinerea tapiţeriilor.

În ceea ce priveşte îngrijirea părului, Rowenta a creat Hair Therapist™, un dispozitiv inovator care repară până la 78% din părul deteriorat după o lună de utilizare zilnică, demonstrând astfel angajamentul brandului faţă de excelenţă şi tehnologie avansată. Această perie revoluţionară, dezvoltată în urma a 7 ani de cercetare intensivă, utilizează sistemul exclusiv Thermal Care™ pentru a distribui cu precizie abur şi căldură, asigurând o reparare profundă a firelor de păr deteriorate pentru o experienţă profesională de îngrijire chiar în confortul casei.

Aceste produse sunt exemple ale filosofiei Rowenta de a integra tehnologia de ultimă generaţie în fiecare inovaţie, aducând soluţii care fac viaţa mai uşoară şi mai plăcută pentru utilizatori.

 

O sărbătoare specială pentru 140 de ani de inovaţie

Pentru a marca această aniversare, Rowenta România a organizat un eveniment în cadrul „Muzeului de Artă Recentă”, unde Ivo Grozdanov, Director General SCE Groupe SEB, celebrităţi şi figuri influente din mediul digital s-au reunit pentru aniversarea de 140 ani a brandului. Evenimentul a inclus demonstraţii exclusive ale celor mai recente inovaţii Rowenta.

 

Responsabilitate socială prin inovaţie

Pe lângă angajamentul faţă de inovaţie, Rowenta a demonstrat, de-a lungul timpului, o preocupare profundă faţă de comunitate şi mediu. În 2023, Rowenta a lansat campania de

responsabilitate socială „Miau şi ham, curăţenie fără tam-tam”, prin care a donat 60.000 de

euro către fundaţia Light into Europe pentru dresarea câinilor ghid destinaţi persoanelor nevăzătoare şi cu deficienţe de auz. Această iniţiativă nu doar că a avut un impact profund asupra beneficiarilor, ci a implicat şi clienţii şi partenerii Rowenta, transformând un gest de solidaritate într-o mişcare emoţionantă de sprijin şi independenţă.

Parteneriatul dintre Rowenta şi Light into Europe a continuat şi pe parcursul acestui an şi se va extinde şi în 2025, consolidându-se într-o misiune comună de a transforma vieţi şi a aduce speranţă şi încredere în viaţa persoanelor cu deficienţe de vedere şi auz.

„Suntem extrem de recunoscători tuturor partenerilor noştri care ne-au sprijinit de-a lungul

anilor în procesul de consolidare a brandului Rowenta. Este misiunea noastră să continuăm

să scriem istorie şi să oferim soluţii inovatoare care să îmbunătăţească vieţile oamenilor”, a adăugat Fabrice Lamy.

Această aniversare de 140 de ani marchează nu doar o etapă importantă în istoria companiei, ci şi un punct de plecare către un viitor promiţător, în care inovaţia şi sustenabilitatea vor rămâne elementele centrale ale viziunii Rowenta.

 

Despre Rowenta

Rowenta, parte a Groupe SEB, este un brand global de referinţă în domeniul electrocasnicelor, cunoscut pentru soluţiile sale inovatoare şi performanţa tehnologică de top. De-a lungul istoriei sale de 140 de ani, Rowenta a dezvoltat produse menite să îmbunătăţească calitatea vieţii de zi cu zi, cu un accent puternic pe sustenabilitate.