Philip Morris International aniversează 10 ani de IQOS, un deceniu în care compania a folosit ştiinţa, mărcile de top şi capacităţile comerciale pentru a le oferi alternative mai bune la continuarea fumatului tuturor consumatorilor adulţi.
În acest context, din dorinţa de a răspunde sugestiilor venite de la consumatori şi de a preîntâmpina nevoia acestora de a avea acces la produse performante, validate ştiinţific, cu un design elegant şi uşor de folosit care să îi ajute să renunţe la fumat, Philip Morris International (PMI) anunţă lansarea IQOS ILUMA i Prime în România. Acesta este cel mai recent şi inovator produs din portofoliul de alternative fără fum al PMI pentru adulţii care altfel ar continua să fumeze.
„Experienţa IQOS este în continuă evoluţie! Misiunea noastră este să construim o lume în care fumatul va fi un obicei care aparţine trecutului, iar această aniversare ne-a oferit oportunitatea de a ne reafirma încrederea într-un viitor fără fum. Pentru a înlocui ţigările cât mai repede trebuie să comunicăm noutăţile din ştiinţă către consumatorii noştri, ori de câte ori este nevoie, să explicăm constant ce înseamnă reducerea riscurilor şi să inovăm în continuare. Vrem să oferim fumătorilor adulţi o alegere mai bună la continuarea fumatului, iar lansarea IQOS ILUMA i Prime în România reprezintă o oportunitate în acest sens.” – a declarat Mircea Scăunaşu, Managing Director Philip Morris Romania.
În ultimii 10 ani, portofoliul PMI de alternative fără fum, fundamentate ştiinţific, condus de IQOS a creat un impact pozitiv asupra a milioane de fumători adulţi şi a celor din jurul lor astfel încât ţigările să devină istorie. În acest deceniu, veniturile nete ale IQOS le-au depăşit pe cele ale Marlboro şi l-au transformat în marca internaţională numărul unu de nicotină şi a accelerat scăderea consumului de ţigări în multe ţări.
„Suntem mândri că feedback-ul consumatorilor alimentează continuu inovaţia noastră, iar IQOS ILUMA i Prime este o dovadă în acest sens. Este cea mai inovatoare ofertă a noastră de până acum şi cel mai nou produs din portofoliul de produse care încălzesc tutunul fără să îl ardă ", a declarat Marek Gebski, Marketing Director Philip Morris Romania. „IQOS ILUMA i Prime oferă funcţii inteligente care se adaptează la ritmul utilizatorului şi îl ajută să îşi personalizeze experienţa. Ca şi dispozitivele IQOS anterioare, emite, în medie, niveluri cu 95%1,2 mai mici de substanţe chimice nocive în comparaţie cu ţigările.”, a declarat Marek Gebski, Marketing Director Philip Morris Romania.
Caracteristicile IQOS ILUMA i Prime
IQOS ILUMA i Prime face parte din noua generaţie de dispozitive IQOS ILUMA care oferă o experienţă curată şi fără efort datorită SMARTCORE INDUCTION SYSTEM™. Noul produs vine cu un design nou şi funcţii avansate, inovatoare în comparaţie cu versiunile anterioare. Este primul dispozitiv care va fi lansat în România, dintr-o serie care continuă inovaţia IQOS, iar celelalte două dispozitive din seria IQOS Iluma i vor fi lansate ulterior.
Una dintre funcţiile inteligente ale noului IQOS ILUMA i PRIME este FlexPuff care le permite utilizatorilor să îşi personalizeze experienţa la ritmul propriu de utilizare.3
Pe ecranul tactil, indisponibil anterior în seria IQOS ILUMA, se pot vedea informaţii despre fiecare sesiune de utilizare în timp real, ceea ce îi permite utilizatorului să deţină controlul experienţei sale printr-o simplă atingere.
Pentru a personaliza experienţa, IQOS ILUMA i Prime a introdus o nouă funcţiune – Modul Pauză. Atunci când glisează în sus sau în jos pe ecranul tactil, utilizatorii pot întrerupe şi relua utilizarea de unde au rămas.4
PMI a investit masiv în cercetare şi dezvoltare pentru a oferi adulţilor care fumează alternative mai bune la ţigări, bazate pe ştiinţă şi tehnologie de ultimă oră. Compania a îmbrăţişat oportunitatea oferită de inovaţie şi ştiinţă în beneficiul societăţii, în ansamblul ei. PMI va continua să ţină cont de feedbackul utilizatorilor şi se va strădui să ofere produse şi servicii care să răspundă nevoilor fumătorilor adulţi, pentru a construi un viitor fără fum.
*Material realizat cu susţinerea Philip Morris România
[1] Informaţii importante: Nu echivalează neapărat cu o reducere de 95% a riscului. IQOS nu este lipsit de riscuri şi oferă nicotină, care creează dependenţă. Numai pentru utilizare de către adulţi.
2 "95% mai puţin" reprezintă reducerea medie a nivelurilor unei game de substanţe chimice nocive (cu excepţia nicotinei) în comparaţie cu fumul unei ţigări de referinţă (3R4F). Vezi informaţii importante pe www. iqos.com.
3Activarea FlexPuff şi numărul de inhalări sunt influenţate de tiparul individual de utilizare. Prin urmare, este posibil ca unii dintre consumatorii adulţi să nu beneficieze de inhalările suplimentare la fiecare utilizare. FlexPuff nu funcţionează în Modul Pauză.
4 Disponibil numai în Modul Performanţă, în primele 3 minute sau 8 inhalări ale experienţei. Când pauza este activată, Modul Performanţă oferă până la două experienţe consecutive, iar Modul Pauza este disponibil numai pentru una dintre utilizări.
Philip Morris International: Pentru un viitor fără fum
Philip Morris International (PMI) este o companie internaţională de top din industria tutunului care şi-a propus să construiască un viitor fără fum şi să îşi extindă, pe termen lung, portofoliul cu produse din afara sectorului de produse care conţin tutun sau nicotină. Portofoliul actual de produse al companiei constă, în principal, în ţigări şi produse fără fum. Din 2008, PMI a investit peste 12,5 miliarde USD pentru a dezvolta, fundamenta ştiinţific şi comercializa produse inovatoare fără fum pentru adulţii care altfel ar continua să fumeze, cu scopul de a opri complet vânzarea ţigărilor. Pentru aceasta au fost construite capacităţi de evaluare ştiinţifică de nivel mondial, în special în domenii preclinice, cum ar fi toxicologia sistemelor, în cercetarea clinică şi comportamentală, cât şi în studii ulterioare introducerii pe piaţă. În 2022, PMI a achiziţionat Swedish Match – lider în fabricarea şi comercializarea produselor cu nicotină pentru uz oral – şi se află astfel în fruntea companiilor promovează viitor fără fum prin mărcile sale IQOS şi ZYN. Administraţia pentru Alimente şi Medicamente (FDA) din SUA a autorizat comercializarea unor versiuni ale dispozitivului IQOS dezvoltat de PMI şi a consumabilelor aferente, precum şi a produsului de tip snus al companiei Swedish Match ca produse din tutun cu risc modificat (MRTP). În prezent, se aşteaptă aprobarea aplicaţiilor de reînnoire pentru aceste produse de către FDA. În 30 iunie 2024, produsele fără fum dezvoltate de PMI erau disponibile pentru vânzare în 90 de pieţe, iar PMI estimează că aproximativ 36,5 milioane de adulţi din întreaga lume utilizează produsele fără fum ale PMI. Produsele fără fum au reprezentat aproximativ 38% din veniturile nete totale ale PMI în prima jumătate a anului 2024. Cu o bază solidă şi o expertiză semnificativă în ştiinţele vieţii, în februarie 2021, PMI şi-a anunţat ambiţia de a se extinde în domeniile wellness şi de îngrijire a sănătăţii şi, prin filiala sa Vectura Fertin Pharma, îşi propune să îmbunătăţească calitatea vieţii prin furnizarea de experienţe de sănătate integrate.