Info

P&G şi dm România au transformat trei noi săli de clasă în cursul anului 2024 pentru elevii claselor pregătitoare

20 dec 2024 136 afişări de Publicitate
Din aceeaşi categorie

Acestea sunt amplasate în şcoli din municipiul Bucureşti  şi judeţele Hunedoara şi Argeş 

Bucureşti, 20 decembrie 2024 – dm România şi P&G continuă pentru al treilea an consecutiv parteneriatul lor pentru renovarea şi transformarea unor săli de clasă destinate elevilor claselor pregătitoare prin programul „O sală de clasă ca acasă”. Pe parcursul anului 2024 au fost transformate trei săli de clasă în spaţii primitoare care să le poată oferi elevilor un mediu modern, potrivit procesului de învăţare. Cele trei clase se află în Petroşani – Colegiul Naţional de Informatică „Carmen Sylva”, comuna Corbi, jud. Argeş – Şcoala Gimnazială „Naum Râmniceanu” şi Sectorul 5 din Bucureşti – Şcoala Gimnazială nr. 136.

Cele trei săli de clasă au fost reamenajate cu sprijinul unui arhitect cu o vastă experienţă în crearea de spaţii educaţionale pentru copii, astfel încât acestea să le ofere un spaţiu prietenos şi adecvat celor mai mici elevi, aflaţi la primul lor contact cu şcoala.

Fiecare dintre cele trei şcoli beneficiază acum de o sală complet renovată – de la pardoseală şi pereţi, până la mobilier nou şi elemente decorative –  adecvată elevilor din clasele pregătitoare. Astfel, fiecare sală de clasă transformată a devenit un loc unde abordarea modernă a designului se va îmbina cu cele mai noi metode de studiu care, împreună să contribuie la scăderea abandonului şcolar.

„Ne păstrăm implicarea în susţinerea unor cauze sociale destinate copiilor şi punem accent şi în acest an pe iniţiativele care au ca scop educaţia acestora. Împreună cu partenerii de la P&G am reuşit să renovăm 3 săli de clasă, iar acest lucru reprezintă o dovadă clară că ne dorim să continuăm susţinerea unor tinere generaţii prin educaţie şi prin oferirea de condiţii moderne de studiu. Prin aceste trei săli am reuşit să acoperim atât regiuni geografice diferite ale României, cât şi comunităţi mai puţin favorizate. Am ajuns  astfel acolo unde nevoia de educaţie şi de condiţii moderne de studiu poate avea o contribuţie decisivă. Ne dorim să continuăm şi să extindem această colaborare din cadrul proiectului O Sală de Clasă ca Acasă pentru a putea oferi cât mai multor copii şansa să aibă acces la o educaţie modernă şi sănătoasă”, a spus Daniela Jordanovski, Manager Marketing şi Achiziţii în cadrul dm România.  

„P&G şi brandurile sale îşi menţin implicarea în educaţia viitoarelor generaţii din România prin proiecte şi parteneriate locale şi naţionale. Cu ajutorul partenerilor noştri de la dm România am reuşit ca în 2024 să renovăm 3 noi săli de clasă şi să ajungem în şi mai multe comunităţi. Campania #OSalădeClasăcaAcasă este unul dintre proiectele prin care ne propunem să îmbunătăţim viaţa românilor, oferind elevilor condiţii mai bune în şcoli. Sperăm că acest lucru va contribui la optimizarea învăţământului în comunităţile cu care lucrăm”, a spus George Carpov, Company Communications Director P&G. 

Campania O Sală de Clasă ca Acasă a fost lansată de P&G în 2018. De atunci, cu fiecare sală de clasă renovată an de an, P&G şi partenerii săi a reuşit cu succes să transforme fiecare spaţiu într-o lume magică pentru copii, ajutându-i să se dezvolte şi să îşi atingă potenţialul maxim. Selectarea şcolilor beneficiare este realizată cu ajutorul ONG-urilor active în zonele respective.

Despre dm Romania 

Compania dm drogerie markt a fost înfiinţată în 1973 şi este prezentă în 14 ţări din Europa, ceea ce o clasifică ca cel mai mare lanţ de drogherii din Europa. În România, dm este prezent din 2007, timp în care a evoluat constant, a creat aproximativ 2.000 de locuri de muncă, un magazin online şi aplicaţia „dm-ul meu”, care răspund nevoii de proximitate, precum şi peste 150 de magazine fizice, care aduc aproape experienţa de cumpărare pentru toţi iubitorii brandului.

Despre Procter & Gamble

P&G deserveşte consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de încredere, de calitate şi superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® şi Tide®. Comunitatea P&G desfăşoară operaţiuni în aproximativ 70 de ţări din întreaga lume. Vă rugăm să vizitaţi http://www.pg.com pentru noutăţi şi informaţii suplimentare despre P&G şi brandurile sale.