Info

Nestlé raportează vânzările pe primele nouă luni al anului 2024

21 oct 2024 139 afişări de Publicitate
Din aceeaşi categorie

Care sunt rezultatele înregistrate de Nestlé România pe primele nouă luni ale anului 2024 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut?

Silvia Sticlea: După primele nouă luni ale anului, Nestlé România a înregistrat o creştere organică solidă de 5,7%. Acest rezultat reflectă angajamentul echipei în furnizarea de produse de înaltă calitate şi în satisfacerea nevoilor în continuă evoluţie ale consumatorilor noştri. Doresc să mulţumesc întregii echipe pentru eforturile depuse în această perioadă, pentru angajamentul neobosit şi pentru impactul pozitiv adus societăţii. De asemenea, le mulţumim tuturor partenerilor noştri pentru contribuţia lor la aceste rezultate şi, desigur, tuturor consumatorilor care au încredere în produsele noastre. Obiectivul nostru general este de a obţine al unsprezecelea an consecutiv de creştere pentru Nestlé România.

Care au fost produsele sau brandurile care au contribuit cel mai mult la rezultatele de pe primele nouă luni ale anului?

Silvia Sticlea: Cu un portofoliu atât de diversificat, este dificil să evidenţiezi un produs „vedetă”, deoarece ne adresăm unei game variate de nevoi, momente de consum, precum şi unui public foarte larg de consumatori. În primele nouă luni ale anului, produsele care s-au evidenţiat prin performanţe peste medie au fost cafeaua (NESCAFÉ şi Nespresso), produsele culinare (Maggi), produsele pentru animale de companie (Purina) şi produsele din categoria vitamine, minerale şi suplimente (Solgar). Toate categoriile au înregistrat performanţele prognozate pentru perioada de referinţă, fiecare contribuind, desigur în măsură diferită, la rezultatul consolidat.

Care este produsul/brandul vedetă al verii?

Silvia Sticlea: Dacă este să ţinem cont de expunerea de care a beneficiat în această vară aş spune KitKat, care a fost prezent la festivalurile Neversea şi Untold cu activări care i-au încântat pe participanţi, dar şi comunităţile online ale influencerilor care ne-au fost alături în campanie. Alte două branduri care au fost prezente foarte mult în mijlocul consumatorilor au fost NESCAFÉ şi Maggi, care au început toamna în forţă, participând la ComicCon şi interacţionând direct cu consumatorii lor.

Aţi remarcat vreo modificare, de orice fel, a obiceiurilor de consum în această perioadă, faţă de aceeaşi perioadă de referinţă din 2023? Dacă da, care ar fi?

Silvia Sticlea: Unul dintre trendurile semnificative este interesul crescut pentru gătitul acasă alături de familie, influenţat de programul flexibil de lucru al multor companii, creşterea retailului online, preocuparea pentru produsele şi brandurile sustenabile, precum şi creşterea interesului pentru alimentaţia echilibrată. În consecinţă, oferim consumatorilor noştri o varietate mare de opţiuni de alegere, având în vedere criteriile actuale precum alimentaţia echilibrată, sustenabilitatea produselor şi producătorilor, notorietatea şi preferinţa mărcilor, disponibilitatea şi accesibilitatea produselor. În continuare, alegerile bazate pe marcă, raportul calitate-preţ şi accesibilitate sunt preferate.

Care au fost cele mai mari provocări, din punct de vedere business, în 9M 2024?

Silvia Sticlea: Provocările anului 2024 au fost în mare aceleaşi ca şi în anii anteriori. Piaţa bunurilor de larg consum depinde de evoluţia generală a economiei şi a puterii de cumpărare a consumatorilor. Continuă să existe provocări logistice şi pe lanţul de aprovizionare şi, nu în ultimul rând, cele generate de manifestările schimbărilor climatice care fie aduc secetă, fie inundaţii, afectând terenuri agricole şi materia primă care stă la baza realizării produselor noastre. Toate acestea ne obligă să ne pregătim întotdeauna cu mai multe scenarii pentru a răspunde noilor tendinţe de piaţă şi comportamentului actual al cumpărătorilor, având întotdeauna în minte binele consumatorilor şi al angajaţilor noştri.