Info

Floria deschide o nouă florărie în AFI Braşov, investiţie de 135.000 de euro susţinută integral de companie. Următoarea franciză, la Iaşi

17 dec 2025 108 afişări de Publicitate
Din aceeaşi categorie

Floria, unul dintre cele mai cunoscute branduri din retail de flori din România, continuă extinderea reţelei sale fizice şi anunţă deschiderea unei noi florării în centrul comercial AFI Braşov. Noua unitate este a opta locaţie operată în sistem de franciză şi face parte din strategia de dezvoltare naţională a companiei.

Investiţia în florăria din Braşov se ridică la 135.000 de euro şi este susţinută integral de Floria, fără contribuţie financiară din partea francizatului. Compania mizează pe acest model pentru a accelera extinderea în oraşe-cheie, păstrând în acelaşi timp controlul asupra standardelor de brand, design şi experienţă oferită clienţilor.

Florăria Floria din AFI Braşov este amplasată într-o zonă cu trafic ridicat şi are o suprafaţă de 45 mp fiind amenajată conform celor mai recente standarde ale brandului. Locaţia beneficiază de finisaje premium, climatizare controlată şi echipamente profesionale, concepute pentru a asigura condiţii optime de păstrare a florilor şi o experienţă de cumpărare coerentă.

„Strategia noastră de extindere vizează oraşe cu potenţial ridicat şi spaţii comerciale relevante. Prin asumarea integrală a investiţiei, putem accelera dezvoltarea reţelei şi menţine standardele Floria la nivel naţional”, a declarat Andreea Uceanu, CEO Floria.
 

După deschiderea din Braşov, Iaşiul este următorul oraş vizat pentru lansarea unei noi francize, compania aflându-se în discuţii pentru extinderea reţelei în principalele centre urbane din ţară. Dezvoltarea reţelei de florării fizice completează strategia omnichannel a brandului, care include platforma online Floria.ro, prin care compania gestionează comenzi la nivel naţional şi susţine livrări rapide în peste 100 de oraşe din România.

Modelul de franciză Floria se adresează antreprenorilor interesaţi de un business creativ, susţinut de un brand matur şi de procese operaţionale bine definite. Informaţii suplimentare despre oportunităţile de franciză sunt disponibile pe floria.ro/franciza.

Despre Floria

Fondat în 2010, Floria este unul dintre liderii pieţei de flori şi aranjamente florale din România, operând atât online, prin Floria.ro, cât şi offline, printr-o reţea naţională de florării în franciză.