„Puterea celor două inimi“ – este sloganul Doppelherz, un brand pornit în urmă cu aproape un secol. De la un tonic din plante şi ingrediente naturale, Doppelherz a devenit unul dintre cele mai cunoscute branduri de suplimente alimentare, care îşi adaptează portofoliul de produse constant, ţinând cont de tendinţele pieţei locale şi internaţionale. În România, brandul are o prezenţă de două decenii, timp în care a vândut milioane de cutii de produse, iar lucrurile nu se opresc aici.
Care este istoria brandului Doppelherz? Care sunt pilonii care stau la baza acestuia?
Brandul Doppelherz aparţine companiei Queisser Pharma Germania, care are o tradiţie de peste 125 de ani. În 1897, farmacistul Alfred Queisser a înfiinţat compania în Hamburg, Germania. La acea vreme, aceasta producea pastă de dinţi, săpun lichid şi creme.
În 1987, compania a devenit Queisser Pharma când a fuzionat cu cea a lui Josef Peter Hennes, un chimist care, în 1919, a început să producă un tonic fortifiant pentru menţinerea sănătăţii, realizat din plante şi esenţe naturale, pe care l-a numit Doppelherz Energy Tonic. Acest Tonic a stat la baza dezvoltării brandului global Doppelherz.
Cum era brandul în urmă cu 20 ani, la intrarea pe piaţa locală? Care au fost primele produse lansate?
Acum 20 ani, în România, piaţa suplimentelor alimentare era încă la început, pe vremea aceea, marii producători abia intrau pe piaţă, însă exista un mare potenţial, piaţa fiind avidă după produse din export.
Odată cu lansarea primelor şase produse, printre care Doppelherz Magneziu Ă Calciu, Doppelherz Omega-3 Extra 1000 mg, Doppelherz A-Z Multivitamine Retard, a venit şi succesul imediat al acestora. „Puterea celor 2 inimi“, sloganul Doppelherz înseamnă produse de calitate, cu un design unitar şi cu compoziţie echilibrată.
După 20 ani de prezenţă în România, cum a contribuit Doppelherz la sănătatea românilor?
Milioanele de cutii vândute în România întăresc, cu siguranţă, misiunea globală Doppelherz şi anume „aducerea unui aport semnificativ la îmbunătăţirea stării de bine a oamenilor şi mai nou şi a animalelor de companie“. Cu siguranţă, încrederea consumatorilor, dar şi a medicilor şi farmaciştilor în brandul Doppelherz stau dovadă a faptului că produsele noastre au avut un aport semnificativ la starea de sănătate a românilor, dar şi în educarea acestora în ceea ce priveşte prevenţia unor afecţiuni datorate, în principal, deficienţelor de minerale, vitamine şi substanţe nutritive.
Cum a evoluat portofoliul de produse al brandului pe piaţa locală în aceşti ani?
Portofoliul Doppelherz este în continuă schimbare. Testăm constant, aducând pe piaţă produse noi, cu formule inovatoare şi compoziţii complexe. În fiecare an sunt lansate produse noi, cu formule şi moduri de utilizare inovative. Mare parte dintre produsele lansate de-a lungul anilor şi care s-au bucurat de succes se regăsesc încă în farmaciile din întreaga ţară. Produsele emblematice sunt astăzi prezentate consumatorilor şi în forme noi de ambalare sau se bucură de modificari ale formulelor, pentru a li se spori eficienţa.
Cum sunt introduse noile produse? Care sunt criteriile pe care le luaţi în calcul?
Queisser Pharma Germania deţine un departament puternic R&D care lucrează în permanenţă pentru a dezvolta produse cu formulări inovative sau forme farmaceutice noi. Dintre acestea, alegem produse care sunt potrivite pentru piaţa din România, în functie de cerinţele şi tendinţele acestei pieţe.
Care sunt produsele Doppelherz cumpărate cel mai mult de români? De ce credeţi că sunt acestea preferate?
În topul produselor Doppelherz vândute, se află Doppelherz aktiv Omega-3 Extra 1000 mg, combinaţiile de Calciu şi Magneziu, ca de exemplu Doppelherz aktiv CalciuĂMagneziuĂ ZincĂ Seleniu şi Colagenul pentru articulaţii, Doppelherz system Kolllagen 11.000 Plus. Eficienţa dovedită, combinaţiile echilibrate şi, în primul rând, calitatea necontestată a acestor produse au asigurat locuri fruntaşe în topul vânzărilor acestor game de suplimente alimentare.
Cum a evoluat compania în toţi aceşti ani?
Compania a crescut şi s-a dezvoltat în mod remarcabil în cei 20 de ani de prezenţă în România: de la o firmă cu un singur angajat, la o companie care astăzi are 50 de angajaţi şi un portofoliu cu peste 150 de produse, iar actualmente conform datelor de piaţă (IQVIA) se situează între primele cinci branduri pe piaţa de suplimente alimentare din România.
Care au fost principiile pe care v-aţi bazat în dezvoltarea companiei în cei 20 de ani?
În primul rând, ne-am concentrat pe o creştere sustenabilă şi organică a businessului, urmărind trendul pieţii locale şi internaţionale. Am adus pe piaţă produse noi, cu formule inovatoare şi forme farmaceutice deosebite faţă de cele existente în farmacii în acele momente – de exemplu, produsul cu colagen sub formă de fiole buvabile unidoză.
Cum vedeţi evoluţia brandului pe mai departe?
Brandul Doppelherz este un brand global, care este în permanenţă dezvoltare atât pe pieţe noi, cât şi pe pieţele existente prin lansarea de produse noi. Dorinţa oamenilor de a investi în menţinerea vitalităţii şi logevităţii lor ne va susţine în misiunea noastră de a creşte pe mai departe brandul Doppelherz şi de a oferi „Puterea celor două inimi“ la cât mai mulţi consumatori.
Cum credeţi că va creşte Doppelherz în România în următorii 20 de ani?
Brandul Doppelherz va creşte ca şi până acum: organic, susţinut şi natural, fără compromisuri în calitatea produselor, cu formule inovatoare şi ingrediente de calitate care vor susţine starea de bine şi sănătate a românilor!
