Design în primul rând, apoi modă

Înapoi la articol
Gabriella Lanfranchi, regional sales & business development director în cadrul casei de bijuterii Pasquale Bruni: „Pornim de la principiul că dacă faci lucrurile aşa cum trebuie, vin şi recompensele, iar asta s-a văzut mai ales în feedback-ul pe care-l primim de la dealerii noştri. Am abandonat colecţiile de argint şi pe cele de la intervalul de intrare de preţ şi am decis să ne orientăm spre segmentul de vârf. Pentru noi, preţul de pornire este de peste 1.000 de euro.“

Gabriella Lanfranchi, regional sales & business development director în cadrul casei de bijuterii Pasquale Bruni: „Pornim de la principiul că dacă faci lucrurile aşa cum trebuie, vin şi recompensele, iar asta s-a văzut mai ales în feedback-ul pe care-l primim de la dealerii noştri. Am abandonat colecţiile de argint şi pe cele de la intervalul de intrare de preţ şi am decis să ne orientăm spre segmentul de vârf. Pentru noi, preţul de pornire este de peste 1.000 de euro.“