Care este povestea brandului german, pornit cu 11 oameni, care a transformat banalele maşini de spălat în obiecte de lux. Galerie Foto

Înapoi la articol
Markus Miele, director executiv şi coproprietar Miele: „Nu îmi place să vorbesc despre brandurile mele preferate, însă aş vrea să îţi împărtăşesc un secret. Ceasul pe care îl port astăzi la mână este primit cadou de ziua mea de la soţia mea. Este un ceas controlat prin unde radio. În ceea ce priveşte aftershave-ul, este ales de către fiica mea şi a fost cadou de Crăciun anul trecut.“

Markus Miele, director executiv şi coproprietar Miele: „Nu îmi place să vorbesc despre brandurile mele preferate, însă aş vrea să îţi împărtăşesc un secret. Ceasul pe care îl port astăzi la mână este primit cadou de ziua mea de la soţia mea. Este un ceas controlat prin unde radio. În ceea ce priveşte aftershave-ul, este ales de către fiica mea şi a fost cadou de Crăciun anul trecut.“