Bang & Olufsen un brand audio emblematic, activ pe segmentul de lux, a lansat alături de Ferrari, unul dintre numele-cult din motorsport, o colecţie care celebrează pasiunea comună a celor două mărci pentru echilibru, putere şi precizie. Ce a rezultat din această colaborare? O serie de căşti şi boxe ale Bang & Olufsen - o marcă ce se îndreaptă cu paşi repezi spre primul său centenar, fiind lansată în 1925 de doi tineri ingineri, Peter Bang şi Svend Olufsen - au fost reimaginate. Este vorba de boxa Beosound 2, de căştile Beoplay H95 şi de cele Beoplay EX şi de boxa portabilă Beosound Explore, toate disponibile acum într-o nuanţă memorabilă de roşu intens, care duce cu gândul imediat la inconfundabila culoarea-semnătură a mărcii Ferrari. Logo-ul Ferrari stă şi el înscris pe fiecare piesă.
„Am avut o puternică senzaţie că scriem istorie cu acest proiect, în timp ce l-am pus în practică.Povestea îşi are rădăcinile la începutul companiilor B&O şi Ferrari. Fondatorii - Enzo Ferrari, Peter Bang şi Svend Olufsen - au fost vizionari care şi-au redefinit industriile, provocând status quo-ul. Moştenirile lor au creat ecouri de-a lungul deceniilor pentru a aduce ambele mărci pe culmile din prezent”, spune, Kristian Teär, CEO-ul Bang & Olufsen.
Bang & Olufsen a modelat din Struer, Danemarca, industria globală de sunet şi imagine începând cu 1925, în timp ce Ferrari a revoluţionat-o pe cea auto, începând cu 1947, la Maranello. Cei pste 150 de ani cumulaţi de inovaţie a celor două companii s-au contopit în această colaborare.
„Combinaţia dintre cea mai bună performanţă tehnică, estetică şi meticulozitate a fost liantul B&O şi Ferrari pentru a crea o colecţie memorabilă”, adaugă Kristian Teär.
Colecţia Ferrari este deja disponibilă pentru precomandă, în magazinul monobrand Bang & Olufsen Aviaţiei - Bd. Nicolae Caramfil 74A.
Piesele ce alcătuiesc această colecţie ies din tiparele mărcii a cărei misiune iniţială a fost aceea de a veni cu îmbunătăţiri în modul în care oamenii ascultau radioul. Anii au trecut, portofoliul companiei s-a extins constant şi, datorită inovaţiilor mărcii daneze, muzica nu a sunat niciodată mai bine.
„Boxele noastre clasice sunt menite să se integreze în mod natural în casele oamenilor, ieşind în evidenţă prin designul lor. Această colecţie este diferită. Sunt piese statement. La fel ca supermaşinile, se fac văzute şi auzite oriunde merg”, explică Christoffer Poulsen, Vice President of Business Development and Strategic Partnerships la Bang & Olufsen.