Info

(P) PENNY Market a dedicat resurse importante pentru susţinerea cadrelor medicale şi pacienţilor în contextul crizei provocate de noul coronavirus

25 iun 2020 180 afişări de Publicitate
Din aceeaşi categorie

Într-o perioadă extrem de dificilă la nivel global, în care sistemele medicale şi întreg personalul medical au fost puse la grea încercare, PENNY Market a dedicat resurse importante pentru a susţine cadrele medicale, dar şi pacienţii.  Cu sprijinul a numeroşi parteneri din zona organizaţiilor non-guvernamentale, PENNY Market a donat produse alimentare către spitale, inclusiv din rândul celor aflate în prima linie de luptă împotriva pandemiei, contribuind totodată şi prin aparatură medicală, acolo unde a fost nevoie.

“În contextul crizei actuale în domeniul sănătăţii publice, susţinerea spitalelor a devenit o prioritate pentru noi. Am considerat că trebuie să direcţionăm resurse importante pentru a sprijini eforturile remarcabile ale cadrelor medicale din aceasta perioadă. Nu am uitat, de asemenea, nici pacienţii”, spune Daniel Gross, Director General PENNY Market Romania.

Împreună cu Asociaţia ZI de BINE, compania a asigurat produse alimentare pentru medicii şi pacienţii de la Institutul Naţional pentru Protecţia Mamei şi Copilului "Alessandrescu-Rusescu" din Bucureşti şi pentru cei de la Spitalul de Psihiatrie Eftimie Diamandescu.

De asemenea, prin parteneriatul cu Asociaţia Adi Hădean, unul dintre cei mai cunoscuţi chefi din România, compania a participat cu produse pentru realizarea meselor dedicate medicilor din prima linie. Câte 1.200 de porţii au fost livrate zilnic către personalul medical de la Spitalul de Boli Infecţioase Matei Balş, Spitalul Clinic Fundeni şi Spitalul Clinic Colentina, cel puţin cinci zile pe săptămână. Au fost vizate, de asemenea, şi persoanele vulnerabile aflate în evidenţa Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Sector 6. Prin susţinerea programului de către PENNY Market, numărul total al porţiilor a trecut de 50.000 în două luni.

Compania a donat de asemenea sume importante pentru protecţia sănătăţii copiilor. Astfel, împreună cu Organizaţia Salvaţi Copiii România, PENNY Market a oferit sprijin Spitalului de Copii Grigore Alexandrescu din Bucureşti pentru dotarea unităţii cu aparatură medicală inclusiv:

 

În cadrul aceluiaşi parteneriat, până pe data de 5 iunie, toţi cei care au vrut să răsplătească un medic pentru eforturile depuse, au putut participa la concursul "Descoperă eroii de lângă tine!" desfăşurat la Magic FM.  Cea mai emoţionantă poveste a fost premiată cu un coş de cumparături cu produse alimentare şi pentru igienă, în valoare de 500 de euro.

Dincolo de spitale, sprijinul PENNY Market s-a îndreptat şi spre susţinerea comunităţilor şi grupurilor defavorizate din România. În total, în ultimele luni de la declanşarea pandemiei, PENNY Market a contribuit cu donaţii în valoare de 100.000 EUR dedicate susţinerii grupurilor sociale vulnerabile şi spitalelor.

Printre partenerii săi din zona non-guvernamentală se numără asociaţii cu care compania colaboreză deja precum World Vision, Banca pentru Alimente şi Organizaţia Salvaţi Copiii, dar şi noi parteneri, precum Crucea Roşie Română, Zi de BINE şi Adi Hădean, asociaţii care au reuşit să identifice nevoile stringente ale societăţii în perioada de criză şi să găsească soluţiile potrivite pentru depăşirea cu bine a acesteia.

Prin colaborarea cu Banca pentru Alimente, un partener al companiei încă din 2019, peste 350 de familii din Bucureşti, Ploieşti, Buzău, Arad, Oradea, Timişoara, Lugoj au beneficiat de alimente de bază şi produse de igienă donate de PENNY Market şi distribuite prin reţeaua Băncii pentru Alimente. Produsele au ajuns la persoane cu dizabilităţi sau familii din medii defavorizate aflate în grija asociaţiilor „Ridică-te şi umblă!“, Down Plus Bucureşti şi Asociaţia Distroficilor Muscular din România, membre ale Consiliului Naţional al Dizabilităţii din România, altor organizaţii care ajută persoanele cu dizabilităţi precum Motivation, Alternativa 2003, NANE, Organizaţia Suedeză, CONIL, Alinare sau Jubileu.

Compania a încheiat, de asemenea, un parteneriat cu Societatea Naţională de Cruce Roşie către care a donat  55 de paleti cu alimente de baza pentru a sustine  persoanele nevoiase din sase judete unde compania este prezentă şi care reprezintă, prin urmare, comunităţi de interes pentru PENNY Market. Astfel 44 de paleţi (4500 pachete) cu alimente de bază au fost distribuite către persoane în vârstă, fără aparţinători şi familii vulnerabile din Suceava, Timiş, Bacău, Galaţi, Constanţa şi Braşov. Toate cele 4500 de pachete cu alimente au fost distribuite la domiciliul beneficiarilor cu sprjinul voluntarilor de Cruce Rosie din cele şase judeţe.

Alţi 11 paleţi cu alimente de bază (900 de pachete cu alimente) au fost direcţionate de Crucea Roşie Română către Fundatia Comunitară Bucuresti care le-a distribuit mai departe către  Asociaţia Carusel (Bucureşti), Asociatia Şansa Ta (Bucuresti, Ilfov, Damboviţa), Asociatia Easy Eco (Bucureşti), Grupul de iniţiativă Casa Bună Bucureşti (fondat de Valeriu Nicolae), Asociaţia Hercules (Buftea), Fundaţia Comunitară Buzău, Fundaţia Comunitară Bacău şi Fundaţia Comunitară Galaţi.

“Suntem impresionaţi de eforturile şi solidaritatea pe care le-am văzut în toată această perioadă la nivelul întregii societăţi. Ne bucurăm că putem să contribuim, la rândul nostru, alături de partenerii tradiţionali sau de noi parteneri din zona organizaţiilor non-guvernamentale, şi să sprjinim grupurile şi comunităţile vulnerabile. Avem încredere că impactul actiunilor noastre este unul pozitiv şi ne luăm angajamentul să rămânem alături de cei care au nevoie de noi în continuare, de-a lungul întregului an”, a mai spus Daniel Gross, Director General PENNY Market Romania.