Style

Pro TV, lider de audienţă cu ultima etapă a preselecţiilor "MasterChef"

04 apr 2012 225 afişări de Pro TV
Din aceeaşi categorie
Pro TV, lider de audienţă cu ultima etapă a preselecţiilor "MasterChef"

Pro TV a fost lider absolut de audienţă, marţi seară, cu emisiunea "MasterChef", când au fost difuzate ultima etapă a preselecţiilor, dar şi prima etapă a probelor eliminatorii - care a constat în tocarea cepei -, informează televiziunea.

Marţi seară, la "MasterChef" s-a încheiat etapa preselecţiilor şi ultimele şorţuri au fost împărţite cu multe cuvinte de laudă. "E cea mai bună mâncare de la «MasterChef» pe care am gustat-o eu zilele acestea", l-a complimentat Cătălin Scărlătescu pe unul dintre concurenţii care a gătit o supă "seven seas", în vreme ce Florin Dumitrescu i-a mărturisit unei alte concurente că este puţin mai mândru decât ea pentru preparatul pe care l-a prezentat în faţa juriului.

Ediţia de marţi a adus la Pro TV şi o primă probă eliminatorie, care s-a lăsat cu lacrimi la propriu: tocarea cepei. Toţi cei 55 de concurenţi care au primit şorţurile au intrat în prima proba eliminatorie. După o demonstraţie de talent, precizie şi profesionalism din partea lui Sorin Bontea, concurenţii au tăiat ceapa in două moduri şi au încercat să demonstreze că merită să meargă mai departe. Cei trei juraţi nu au fost deloc îngăduitori, astfel că au existat şi concurenţi care au părăsit competiţia în lacrimi.

Românii au stat cu ochii, marţi seară, pe "MasterChef", emisiune care a fost lider absolut de audienţă, astfel că Pro TV a înregistrat, la 22.13, pe publicul său ţintă, un vârf de audienţă de 16,2 puncte de rating şi 32,8% cotă de piaţă, de aproape patru ori mai mult decât Antena 1.

"MasterChef" a fost lider detaşat de audienţă în intervalul său de difuzare (20.26 - 22.28) pe toate categoriile de public. La nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Pro TV a condus detaşat cu o audienţă medie de 12,2 puncte de rating şi 26,6% cotă de piaţă, aproape triplu faţă de valorile obţinute de Antena 1 - 5,1 puncte de rating şi 11,1% cotă de piaţă. Şi pe publicul din mediul urban, "MasterChef" a fost cel mai urmărit program al serii, cu o medie de 10,5 puncte de rating şi 20,2% cotă de piaţă, fiind urmat de Antena 1, care obţinea numai 5,5 puncte de rating şi 10,6% cotă de piaţă. La nivelul întregii populaţii a ţării, Pro TV a fost lider absolut de audienţă, cu o medie de 9,8 puncte de rating şi 19,2 procente din cota de piaţă, în vreme ce Antena 1 s-a clasat a doua, cu 6,2 puncte de rating şi 12% cotă de piaţă.