Ceasuri & Bijuterii

Magazinele de ceasuri şi bijuterii se extind în Capitală. Cellini, unul dintre liderii pieţei, deschide trei spaţii noi.

11 nov 2013 921 afişări de Ioana Mitu
Din aceeaşi categorie

Reţeaua magazinelor de ceasuri şi bijuterii Cellini s-a dezvoltat recent prin deschiderea a trei noi spaţii comerciale în cel mai nou mall din Bucureşti – Promenada.

Cele trei noi locaţii Cellini în care s-au investit peste 200.000 de euro, înseamnă două shop-in-shop-uri Swatch şi Tissot, primele de acest fel din România, şi un spaţiu mulitbrand, Timesquare by Cellini. Conceptele celor trei noi magazine reflectă identitatea vizuală a brandurilor reprezentate. Shop-in-shop-ul Swatch este un spaţiu alb, cu design futurist, în care se găsesc cele mai noi modele lansate, în timp ce shop-ul Tissot este realizat din mobilă neagră, cu design ce reflectă tradiţia îndelungată a brandului elveţian.

Timesquare by Cellini este un spaţiu pentru cei ce doresc branduri de ceasuri, bijuterii, bunuri din piele şi instrumente de scris la preţuri accesibile. Amplasat pe o suprafaţă de 60 metri pătraţi, Timesquare by Cellini are un design modern realizat în parteneriat cu specialiştii de la compania de design şi arhitectură Hippos.

Selecţia de branduri orologere din Timesquare cuprinde nume precum Longines, Calvin Klein, Victorinox Swiss Army, Tommy Hilfiger, Hugo Boss şi alte branduri din sectorul fashion. Brandurile din industria bijuteriilor de lux accesibil sunt completate de  accesorii „cool” precum Govoni, My Rose şi Terero. Tot aici se găsesc şi instrumente de scris sau obiecte mici de piele, Davidoff. .