Anul acesta tendinţele din piaţă cer modele cu complicaţii mai multe, mai scumpe, iar Perrelet vrea să continue clasica serie Turbine, însă cu upgradări precum mecanisme realizate în house, funcţii cronograf şi complicaţii tourbillon.
Care sunt tendinţele acestui an în industria orologeriei?
Anul acesta tendinţele din piaţă cer modele cu complicaţii mai multe, mai scumpe, iar Perrelet vrea să continue clasica serie Turbine, însă cu upgradări precum mecanisme realizate în house, funcţii cronograf şi complicaţii tourbillon.
Care e cea mai mare piaţă pentru Perrelet?
Perrelet produce aproximativ 10.000 de ceasuri pe an, cea mai mare piaţă pentru brand fiind cea din Statele Unite ale Americii. Ţinta pentru anul acesta este însă dezvoltarea în Asia, „pentru că Asia stabilizează piaţa luxului şi menţine preţurile mari, Europa e în cădere“.
Ce aşteptări aveţi de la acest an?
Vânzările brandului Perrelet au crescut anul trecut cu 12%, iar anul acesta ne aşteptăm la o creştere şi mai mare având în vedere dezvoltarea pe piaţa asiatică.







