Arts & Design

Un dezvoltator imobiliar pariază pe locuinţe spaţioase, luminate natural şi înconjurate cu verdeaţă, noul „must-have“ pe piaţa imobiliară. Cum arată proiectul din Sectorul 1, în nord-vestul Capitalei?

26 sep 2021 1261 afişări
Din aceeaşi categorie

Articol cu conţinut publicitar.

 

După un an în care locul de muncă a fost transferat în spaţiul de locuit, în care profesorii şi elevii au experimentat „învăţatul“  la distanţă, cu ajutorul internetului, în care parcurile s-au golit, iar masca a devenit noua normalitate şi conceptul de „acasă“ s-a schimbat radical, forţându-ne să ne regândim viaţa de zi cu zi. În consecinţă, multe persoane au luat decizii importante legate de spaţiul în care locuiesc, fie în sensul reorganizării, fie al schimbării, al înlocuirii cu ceva ce se potriveşte mai bine noilor funcţii pe care trebuie să le îndeplinească locuinţa.

 

Pandemia a schimbat radical funcţionalitatea unei locuinţe

Astfel, în ultimul an, mulţi au ales să se mute în apartamente mai mari, care să permită amenajarea unui birou sau a unui spaţiu în care copiii să poată participa la orele online. Zonele de zi au suferit modificări de funcţionalitate, iar spaţiul intim a devenit mai preţios, nevoia pentru zone de refugiu fiind mai mare.

Pentru dezvoltatorii imobiliari, succesul proiectelor a fost validat de valorile promovate în conceptul implementat. În cazul Atria Urban Resort, proiect dezvoltat în Sectorul 1, în nord-vestul Capitalei, succesul s-a bazat pe accentul deosebit alocat spaţiului verde, disponibil pentru fiecare apartament în parte. Astfel, construcţiile destinate locuirii reprezintă doar 25% din suprafaţa totală a terenului, restul de 75% reprezentând spaţiu liber, facilităţi cu elemente peisagistice complexe.

Totodată, apartamentele ansamblului sunt împărţite în aşa fel încât spaţiul util este optimizat la maximum, fără colţuri irosite, stâlpi sau nişe, excluzând risipa de spaţiu, din respect pentru cumpărător. Mai mult, arhitectura curată, spaţiile de depozitare, mixul de apartamente, studiouri, de la 2 până la 4 camere, lumina naturală captată prin ferestrele mari, terasele care ajung şi până la 22 mp şi grădinile au fost şi sunt detalii foarte solicitate, cu atât mai apreciate într-un oraş precum Bucureştiul, în acest an de pandemie.

Spaţiile verzi generoase au fost o prioritate pentru dezvoltator atunci când a fost conceput acest proiect, tocmai de aceea coeficienţii din PUZ-ul aprobat au fost reduşi intenţionat, dezvoltatorul diminuând densitatea clădirilor, care sunt preponderent de PĂ4 cu lift. Totodată, în a doua fază a proiectului, pentru fiecare apartament va fi plantat un copac în curte, iar spaţiul liber dintre clădiri ajunge şi până la 100 de metri.

 

Atria redefineşte luxul

Viziunea iniţială a anticipat, cu mult înaintea pandemiei, cerinţele cumpărătorilor, care au căutat spaţii verzi în imediata vecinătate a blocurilor, chiar la baza scărilor. Lipsa densităţii a conferit o libertate reconfortantă pentru rezidenţii complexului. Alegerea dezvoltatorului îm­preună cu arhitecţii SMAA (Silviu Mihăilescu & Asociaţii Arhitectură) de a reduce coeficienţii urbanistici în favoarea confortului denotă o reală consideraţie pentru locuitorii acestui complex.

„Atria Urban Resort este un promotor al regenerării urbane sănătoase a Bucureştiului pe termen lung. Lipsa masivităţii, atenţia sporită dată faţadelor lejere şi bine proporţionate, specifice arhitecturii hoteliere, investiţia importantă în spaţii verzi reale - unde grădinile beneficiază de plante indigene şi arbori seculari care formează o adevărată oază în mediul urban sunt declaraţii de respect pentru cumpărători. Nu în ultimul rând, preţul de vânzare pe metru pătrat util este unul foarte atractiv pentru cumpărători, Atria devenind aşadar, o propunere echilibrată şi corectă, unde calitatea vieţii în oraş se redefineşte într-un adevărat resort urban“, explică Liria Themo, Marketing Manager al ansamblului rezidenţial Atria Urban Resort.

În semn de recunoaştere a viziunii dezvoltatorului, complexul a primit anul acesta distincţia „Cel Mai Impresionant Proiect de Regenerare Urbană“ acordat de către Clubul Profesioniştilor în Imobiliare şi Imobiliare.ro.

Atria redefineşte luxul. Complexul se adresează familiilor tinere, care caută un loc sigur în care copiii se pot juca şi pot socializa, celor care lucrează şi pot accesa cu uşurinţă credite ipotecare sau programele guvernamentale care facilitează achiziţia unui apartament nou, dar şi bunicilor care doresc să fie în apropierea nepoţilor.

„În anul care a trecut, noi, toţi oamenii, am primit o lecţie de smerenie. Privim partea plină a paharului şi recunoaştem că nu hainele sau excursiile definesc

luxul. Acest an ne-a demonstrat cu vârf şi îndesat că timpul petrecut în armonie împreună cu cei dragi, înconjuraţi de verde şi de oameni care împart valorile noastre este un lux, dar şi cât de important este pentru oricine să se simtă într-adevăr «acasă» în spaţiul în care locuieşte. A fost un an în care întâlnirile cu prietenii sau familia au devenit inestimabile - un adevărat lux - după luni de zile de restricţii, care ne-au ţinut departe de cei dragi. La Atria, credem în ideea de comunitate şi căutăm să avem un mix sănătos de proprietari care locuiesc în complex. Avem şi proprietăţi achiziţionate ca investiţii pentru închiriere, dar preferăm să susţinem o comunitate în care, în timp, să se lege prietenii şi să se creeze legături pe viaţă şi în care apartenenţa să fie un motiv de mândrie, o identitate. Aplicăm conceptul de «placemaking», unde implicarea rezidenţilor este încurajată, iar acest lucru aduce satisfacţii de lungă durată”,  explică reprezentantul Atria Urban Resort.

 

„Atria Urban Resort este un promotor al regenerării urbane sănătoase a Bucureştiului pe termen lung. Lipsa masivităţii, atenţia sporită dată faţadelor lejere şi bine proporţionate, specifice arhitecturii hoteliere, investiţia importantă în spaţii verzi reale - unde grădinile beneficiază de plante indigene şi arbori seculari care formează o adevărată oază în mediul urban sunt declaraţii de respect pentru cumpărători.

„La Atria, credem în ideea de comunitate şi căutăm să avem un mix sănătos de proprietari care locuiesc în complex.“

„Aplicăm conceptul de «placemaking», unde implicarea rezidenţilor este încurajată, iar acest lucru aduce satisfacţii de lungă durată.“