
Mesopotamia continuă să fie un pionier în digitalizarea industriei HoReCa din România, şi devine primul lanţ de restaurante din ţară care implementează platforma RedBiscuit, dezvoltată de Acrelec, o companie globală de tehnologie. Această soluţie va îmbunătăţi experienţa clienților și va creşte eficienţa operațională a restaurantelor Mesopotamia.
RedBiscuit este o soluţie software care integrează tehnologii inovatoare pentru prioritizare dinamică şi recomandari personalizate. Platforma optimizează fluxul de producţie, creşte numărul vânzărilor şi se adaptează la obiectivele de business ale fiecărui restaurant.
Această implementare vine în completarea kiosk-urilor self-ordering deja prezente în restaurantele Mesopotamia, fluidizând plasarea comenzilor şi procesul de vânzare, reducând timpul de aşteptare pentru clienţi şi crescând eficienţa echipei.
"Parteneriatul cu Acrelec şi integrarea platformei RedBiscuit ne permit să facem un pas major spre viitorul industriei ospitalităţii. Suntem mândri că suntem primul lanţ de restaurante din România care implementează această tehnologie de vârf. Digitalizarea este o prioritate pentru noi, iar această soluţie ne ajută să oferim clienţilor o experienţă mai rapidă, mai simplă şi mai plăcută”, a declarat Gabriel Tataringa, General Manager Mesopotamia.
"Colaborarea cu Mesopotamia reprezintă un exemplu perfect al modului în care tehnologia poate transforma industria ospitalităţii. Prin integrarea RedBiscuit, ne asigurăm că restaurantele lor beneficiază de o soluţie eficientă, care optimizează operaţiunile şi oferă o experienţă superioară clienţilor. Suntem entuziasmaţi de acest parteneriat şi de oportunităţile pe care le aduce”, a declarat Nicolae Moldovan, CEO Acrelec România.
Acrelec, companie globală de tehnologie cu sediul în Franţa, este specializată în soluţii inovatoare pentru restaurante de tip fast food şi retail. Cu peste 900 de angajaţi şi o prezenţă în 49 de ţări, Acrelec dezvoltă şi implementează platforme menite să îmbunătăţească interacţiunea cu clienţii, să optimizeze eficienţa operaţională şi să modernizeze procesele în industria ospitalităţii.
Prin acest parteneriat strategic, Mesopotamia demonstrează încă o dată angajamentul său faţă de inovaţie şi excelenţă operaţională, consolidându-şi poziţia de lider în digitalizarea restaurantelor din România.
