Info

Retrospectiva Mesopotamia 2024

21 iul 2025 437 afişări de Publicitate
Din aceeaşi categorie

Brandul românesc de tip quick service restaurant (QSR) Mesopotamia a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 371,7 milioane de lei, în creştere cu aproximativ 38% faţă de anul precedent. Compania a depăşit astfel estimările iniţiale şi a înregistrat cel mai bun rezultat financiar de la înfiinţare. La finalul anului trecut, reţeaua opera 70 de restaurante, iar numărul mediu de angajaţi a ajuns la 1.147.

Pe parcursul anului 2024, compania a deschis 7 restaurante noi. Reţeaua Mesopotamia s-a extins în toate regiunile ţării, consolidându-şi astfel poziţia pe piaţa locală de profil.

Până la această dată, în 2025, au fost inaugurate 5 noi unităţi în oraşe-cheie precum Bucureşti, Iaşi, Timişoara, Braşov şi Piteşti, reţeaua ajungând astfel la un total de 75 de restaurante la nivel naţional. În luna august, compania va deschide un restaurant flagship în Suceava, care va include o zonă de sitting, loc de joacă pentru copii, terasă exterioară şi alte facilităţi destinate îmbunătăţirii experienţei clientului.

Numărul mediu de angajaţi a crescut cu peste 15% comparativ cu anul anterior. Compania continuă să investească în stabilitatea echipelor, modernizarea sistemelor şi digitalizarea proceselor interne, ca parte a strategiei de creştere pe termen lung.

„Mesopotamia îşi propune să răspundă cât mai bine preferinţelor de consum ale clienţilor, printr-un produs standardizat, disponibil 365 de zile pe an, bazat pe materie primă de calitate superioară. Observăm o cerere tot mai mare pentru carnea rotisată de tip kebab la nivel internaţional, iar acest trend susţine strategia noastră de extindere. În paralel, pregătim lansarea unor produse complementare, adaptate noilor segmente de consumatori”, a declarat Sebastian Tătărîngă, Founder & CEO Mesopotamia.