Info

Nestlé România a păstrat în T1 ritmul bun de creştere

28 apr 2025 66 afişări de Publicitate
Din aceeaşi categorie

În primele trei luni ale anului 2025 echipa Nestlé România rămâne consecventă în performanţa sa, raportând o creştere organică de o cifră, conform aşteptărilor pentru această perioadă. A adus consumatorilor mai multe noutăţi, atât lansări de produse cât şi campanii şi promoţii noi. Au continuat programele educaţionale şi de responsabilitate socială, în linie cu planurile pentru acest an. Toate aceste rezultate au în spate eforturile susţinute ale unei echipe puternice, pregătite pentru încă un an de succes.

Silvia Sticlea, Country Manager Nestlé România, explică rezultatele, performanţele şi provocările întâmpinate în primul trimestrul al anului.

  1. Care a fost produsul sau brandul din portofoliul Nestlé România care a performat cel mai bine în trimestrul 1 al anului 2025?

Toate categoriile au contribuit la creşterea bună înregistrată de Nestlé România în trimestrul 1 din 2025, putând evidenţia o performanţă peste medie a produselor din categoriile dulciuri, cafea şi mâncare pentru animale de companie.

  1. Care au fost noutăţile care au înnoit portofoliul Nestlé România în primele trei luni ale anului?

Principala noutate a primului trimestru a fost lansarea noii game de tablete de ciocolată KitKat, un concept inovator în segmentul de tablete de ciocolată, cel mai mare segment din categoria de dulciuri. Noile tablete de ciocolată KitKat sunt concepute cu cele mai recente tehnologii inovatoare şi folosind expertiza noastră internă în ciocolată. Acestea sunt disponibile în trei arome diferite: ciocolată dublă, alune şi caramel sărat.

  1. Care a fost principala provocare în această perioadă?

Piaţa bunurilor de larg consum depinde de evoluţia generală a economiei şi a puterii de cumpărare. Prognoza este de creştere economică în continuare, ceea ce va ajuta business-urile din România. Cu toate acestea, trebuie să demonstrăm competitivitate şi mai mare pentru a ne menţine în preferinţele consumatorilor. Ne pregătim întotdeauna cu mai multe scenarii pentru a răspunde noilor tendinţe de piaţă şi comportamentului actual al cumpărătorilor, având mereu în minte binele consumatorilor şi al angajaţilor noştri.

  1. Ce estimări aveţi pentru al doilea trimestru?

Ne dorim ca 2025 să fie al doisprezecelea an consecutiv de creştere pentru Nestlé România, iar prin soluţii adaptate la mediul economic actual, prin calitatea produselor şi brandurilor noastre, prin executarea strategiei pentru toate categoriile din portofoliu, prin noutăţi aduse consumatorilor şi prin mobilizarea exemplară a întregii echipe vom reuşi ceea ce ne-am propus.

  1. Ce proiecte de implicare în comunitate a derulat Nestlé România în trimestrul 1?

Programul educaţional "Traista cu sănătate - Educaţie pentru un stil de viaţă sănătos" organizat de Fundaţia Tradiţii Sănătoase şi susţinut de Nestlé a înregistrat rezultate remarcabile în ceea ce priveşte îmbunătăţirea obiceiurilor alimentare ale copiilor din şcolile care participă la acest proiect. De asemenea, cele trei programe educaţionale "Şi eu trăiesc sănătos – SETS!”, Planeta Albastră Contează pe Tine – PACT şi PURINA Pet School derulate prin Fundaţia PRAIS au ajuns în 419 şcoli din 35 de judeţe şi 280 de localităţi urbane şi rurale.

În plus, în trimestru 1, 2025, Nestlé România a donat 12 tone de produse către partenerii noştri de la Banca pentru alimente.