Info

Decathlon B2B promovează sportul în companiile şi instituţiile din România prin soluţii personalizate

29 oct 2024 142 afişări de Publicitate
Din aceeaşi categorie

De-a lungul anilor, Decathlon şi-a consolidat prezenţa în piaţa B2B din România prin oferirea de soluţii sportive adaptate nevoilor specifice ale companiilor şi instituţiilor. Această iniţiativă ajută clienţii juridici să promoveze un stil de viaţă activ în rândul angajaţilor şi comunităţilor. Serviciul B2B le oferă acces la o gamă variată de echipamente sportive prin intermediul ofertelor personalizate şi al serviciilor dedicate, toate având în comun obiectivul de a face sportul accesibil pentru toţi.

De ce Decathlon B2B?

Proiectul Decathlon B2B a apărut din dorinţa de a aduce sportul mai aproape de companiile din România, de a promova un stil de viaţă activ în rândul angajaţilor şi de a atrage atenţia asupra importanţei educaţiei sportive pentru tânăra generaţie. În ultimii 15 ani, Decathlon a sprijinit activ comunităţile locale prin produse sportive accesibile şi de calitate, iar acum îşi doresc să extindă această misiune şi în zona corporate.

„Ne dorim să sprijinim companiile şi instituţiile din sectorul public şi privat în promovarea unui stil de viaţă activ, încurajând angajaţii să participe mai des la activităţi sportive cu ajutorul produselor Decathlon, care oferă un excelent raport calitate-preţ. Totodată, ne propunem să contribuim la educaţia sportivă a copiilor, având în vedere importanţa unei generaţii tinere active, dinamice şi sănătoase. Prin oferte personalizate pentru şcoli şi cluburi sportive, dorim să facilităm accesul la sport şi să evidenţiem beneficiile pe care acesta le aduce sănătăţii fizice şi mintale.”, susţine Bogdan Dorobanţ, B2B Director.

Obiectivele pentru 2025 şi dezvoltarea pe termen lung

Pentru noul an Decathlon B2B îşi propune să extindă prezenţa în România, având ca obiectiv principal creşterea bazei de clienţi din sectorul business, ceea ce va contribui la viziunea brandului de a mişca oamenii prin minunile sportului. Pentru a sprijini această viziune, Decathlon plănuieşte să dezvolte un program de fidelizare pentru clienţii corporate. „Ne propunem să dezvoltăm un program inovator de fidelizare, care să ofere clienţilor business avantaje suplimentare la fiecare nouă achiziţie. Astfel, nu doar că ne extindem, dar şi contribuim la descoperirea şi adoptarea sportului de către un număr cât mai mare de persoane.”, adaugă Bogdan Dorobanţ.

Creşterea constantă şi valoarea reală a proiectului

Proiectul Decathlon B2B a înregistrat creşteri semnificative de la un an la altul, cu ajutorul unei echipe de experţi dedicaţi exclusiv clienţilor din sectorul business. „Am reuşit să ajutăm un număr tot mai mare de oameni să descopere sportul. Proiectul nostru B2B a înregistrat progrese semnificative în fiecare an, iar ceea ce ne bucură cu adevărat este satisfacţia clienţilor care colaborează cu echipa noastră. Aceasta este valoarea reală pe care o preţuim cel mai mult.”, afirmă Bogdan Dorobanţ.

Soluţii personalizate pentru fiecare client

Oferind un raport excelent calitate-preţ, Decathlon B2B propune soluţii adaptate nevoilor fiecărei companii. Fie că este vorba despre kituri de bun venit pentru noii angajaţi, echipamente care să asigure confort termic şi libertate de mişcare pentru angajaţii din fabrici sau produse personalizate pentru evenimente, competiţii şi team building-uri, echipa Decathlon este pregătită să sprijine companiile în fiecare etapă a achiziţiei.

Printre clienţii importanţi astăzi se numără companii din telecomunicaţii care achiziţionează kituri pentru noii angajaţi, organizatori de evenimente care oferă carduri sportive cadou şi primării care sprijină sportul în comunitate prin instalarea de mese de tenis în parcurile publice.

Un partener de încredere, cu acoperire naţională

Decathlon B2B se remarcă prin flexibilitatea sa şi capacitatea de a oferi soluţii personalizate la nivel naţional. Cu o echipă dedicată de experţi în oraşe mari precum Bucureşti, Cluj, Oradea, Iaşi sau Constanţa, proiectul are capacitatea de a răspunde prompt la solicitările clienţilor şi de a oferi asistenţă pe tot parcursul procesului de achiziţie.

Sportul ca motor al productivităţii şi bunăstării

Astfel, Decathlon B2B îşi propune să devină partenerul de încredere al companiilor şi instituţiilor care doresc să investească în bunăstarea angajaţilor lor şi a tinerilor din societate. „Credem că prin creşterea numărului de copii şi adulţi care practică sportul, România poate deveni o naţiune mai sănătoasă, atât fizic, cât şi mintal. Sportul ne face mai pozitivi, ne învaţă să ne depăşim limitele şi, nu în ultimul rând, ne face mai fericiţi. Avem nevoie de asta pe termen lung.”, concluzionează Bogdan Dorobanţ, B2B Director.

Mai multe informaţii despre serviciile Decathlon B2B pot fi găsite pe site-ul lor sau pagina dedicată de Facebook.