Info

Bergenbier S.A. lansează campania „Designed by Accident. Viaţa nu are buton de undo”

23 sep 2025 120 afişări de Publicitate
Din aceeaşi categorie

O campanie pentru siguranţa în trafic

 Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, lansează, în parteneriat cu ParkLake Shopping Center, campania „Designed by Accident. Viaţa nu are buton de undo”, parte din eforturile companiei de a promova consumul responsabil de alcool şi de a responsabiliza participanţii la trafic.

Campania se desfăşoară atât în mediul digital, cât şi fizic, şi îşi propune să atragă atenţia asupra riscurilor asociate consumului de alcool, în special în contextul siguranţei rutiere. În perioada 22 septembrie – 6 octombrie 2025, vizitatorii ParkLake Shopping Center vor putea explora o expoziţie manifest ce ilustrează vizual o parte dintre consecinţele reale ale deciziilor luate în trafic, sub influenţa alcoolului. Iniţiativa se adresează tuturor participanţilor la trafic: pietoni, şoferi, biciclişti, motociclişti şi utilizatori de trotinete electrice.

În mediul digital, campania include o discuţie amplă despre consumul excesiv, responsabilitate, dependenţă, alternative viabile şi conducere defensivă. Podcastul este moderat de Horia Sârghi (Zaiafet) şi îi are ca invitaţi pe psihoterapeuta şi scriitoarea Petronela RotarProf. Dr. Radu Ţincu şi pilotul de curse Dominic Marcu, ambasador Bergenbier Fără Alcool.

„Promovarea comportamentelor responsabile în toate aspectele vieţii face parte din angajamentul nostru pentru sustenabilitate. În fiecare an, ne concentrăm eforturile pentru a dezvolta proiecte care pun accent pe siguranţa în trafic şi pe responsabilitatea individuală.
Campania Designed by Accident. Viaţa nu are buton de undo continuă firesc aceste demersuri, fiind încă un pas prin care încurajăm alegeri conştiente şi grijă faţă de cei din jur. Prin mesajul său puternic, proiectul atrage atenţia asupra consecinţelor reale ale deciziilor impulsive şi subliniază importanţa responsabilităţii în viaţa de zi cu zi. Pentru noi, fiecare alegere responsabilă contează. Ne dorim să inspirăm oamenii să ia decizii sigure, în mod constant, contribuind astfel la o societate mai atentă, mai empatică şi mai sigură pentru toţi,” a punctat Ştefania Bătrînca, Communications & Corporate Affairs Manager Bergenbier S.A.

De-a lungul anilor, Bergenbier S.A. şi-a menţinut angajamentul faţă de responsabilitatea socială şi moderaţia în consumul de alcool, dezvoltând un portofoliu de opt sortimente fără alcool.

Campania „Designed by Accident. Viaţa nu are buton de undo” este disponibilă online pe paginile oficiale de social media Bergenbier S.A., precum şi pe canalul de YouTube Zaiafet.

„Atunci când consumul nu mai aduce plăcere sau euforie, ci doar alină sevrajul şi simptomatologia care survine în urma lipsei de consum, vorbim deja de chin, nu doar de dependenţă. Este foarte multă suferinţă fizică şi psihologică. E nevoie de o întreagă reţea de sprijin. De la terapie, la întâlniri cu familia, la grupuri de suport, astfel încât persoana dependentă să nu se simtă singură,” a punctat, în cadrul discuţiei, psihoterapeuta Petronela Rotar.

„Dependenţa este o afecţiune care depăşeşte sfera medicală pentru că impactul pe care îl are este unul social, economic, emoţional şi spiritual. Pacientul dependent este afectat pe toate planurile vieţii lui. Şi această complexitate a fenomenului cred că trebuie gestionată cu multă atenţie în aceste echipe multidisciplinare, pentru că nu putem rezolva doar medical problema,” a declarat Prof. Dr. Radu Ţincu.

Ca o concluzie succintă, pilotul de curse Dominic Marcu punctează: „Niciun pahar nu merită o viaţă. Nu merită să riscăm viaţa noastră sau a altcuiva.”

Direcţia de responsabilitate a Bergenbier S.A. cuprinde trei piloni importanţi: oamenii, mediul şi consumul responsabil de alcool, evidenţiaţi în cadrul platformei www.prieteniresponsabili.ro.

Despre Bergenbier S.A.

Parte a grupului Molson Coors Beverage Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. Bergenbier S.A. acordă o atenţie sporită impactului pe care îl are în comunitate şi asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile produse la Ploieşti – Bergenbier, Caraiman, Madrí Excepcional, Fresh 0.0, Staropramen, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă şi distribuie în exclusivitate berile de abaţie belgiene Leffe şi Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum şi berea albă germană nefiltrată Franziskaner. De asemenea, compania are în portofoliu şi variantele 0.0% alcool pentru Bergenbier, Stella Artois şi Staropramen.

Despre Molson Coors

De peste două secole, Molson Coors fabrică băuturi care aduc oamenii împreună pentru a se bucura de toate momentele vieţii. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling şi Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel's Summer Shandy, Creemore Springs şi multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai îndrăgite şi emblematice mărci de bere realizate vreodată. În timp ce istoria companiei este înrădăcinată în bere, Molson Coors oferă un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru şi multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă, care operează prin Molson Coors America de Nord şi Molson Coors Europe şi este tranzacţionată la New York şi la bursa canadiană (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei şi de a lăsa o amprentă pozitivă asupra angajaţilor, consumatorilor, comunităţilor şi mediului se reflectă în Our Beer Print şi în obiectivele de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitaţi molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.

Despre ParkLake Shopping Center

ParkLake Shopping Center este un proiect unic, care îmbină într-un mod armonios natura şi shoppingul. Designul modern combină elemente inspirate de cei trei piloni, Parc – Natură − Familie şi oferă oportunităţi excelente de petrecere a timpului liber în cadrul spaţiilor de relaxare, de joacă, precum şi locuri în care se poate practica sport sau se poate petrece ziua lucrând. Proiectat după cele mai înalte standarde internaţionale, înconjurat de natură şi situat în apropierea parcului Titan, ParkLake Shopping Center oferă cea mai bună selecţie de branduri disponibile pe piaţă şi servicii de înaltă calitate într-un mediu eco-friendly şi o atmosferă încântătoare. Mai multe informaţii despre ParkLake Shopping Center găsiţi la: www.ParkLake.ro