A fi durabil a devenit astăzi un atribut căutat şi dorit de către consumatorii de pretutindeni care, atunci când fac achiziţii, vor mai mult decât să „posede” un produs frumos, la modă. Ei îşi doresc să investească în bunăstarea proprie, motiv pentru care optează pentru acele bunuri utile, dar care îi încântă şi din punct de vedere estetic, sunt de ultimă generaţie din punct de vedere al tehnologiei şi, nu în ultimul rând, sunt gândite pentru a trece testul timpului. Brandul danez Bang & Olufsen a fost construit încă de la început pe aceşti trei piloni, fapt care i-a permis să adune aproape un secol de istorie. Fiecare piesă ce poartă acest brand se găseşte la intersecţia dintre design, viziune şi tehnologie. Este atemporală şi, totuşi, mereu actuală. Iar cel mai recent exemplu în acest sens îl reprezintă noua generaţie de boxe Beosound A9.
Peste 97 de ani de magie. Aşa s-ar putea sumariza istoria Bang & Olufsen, un brand creat de doi tineri ingineri, Peter Bang şi Svend Olufsen, a căror misiune iniţială a fost aceea de a veni cu îmbunătăţiri în modul în care oamenii ascultau radioul. Anii au trecut, portofoliul companiei s-a extins constant şi, datorită inovaţiilor mărcii daneze, muzica nu a sunat niciodată mai bine.
Fiecare lansare, fiecare nou produs vine să confirme faptul că Bang & Olufsen a găsi calea de a aduce împreună istoria, deci trecutul şi inovaţia sau, mai bine spus, viitorul. Şi totul în prezent. Cea mai recentă mărturie pentru acest fapt stă o nouă generaţie de boxe Beosound A9 – a cincea. Aceasta vine cu o nouă gamă de culori, dar păstrează design-ul şi calitatea sunetului pentru care compania este cunoscută. Astfel, un produs cu tradiţie este mereu actual.
Beosound A9, una dintre cele mai cunoscute creaţii din portofoliul companiei daneze, îşi păstreză design-ul minimalist şi forma circulară, dar renunţă odată cu lansarea acestei noi generaţii la titulatura Beoplay şi se alătură familiei Beosound.
Boxele Beosound A9 sunt acum disponibile în mai multe variante de culoare – toate elegante şi uşor de integrat într-o locuinţă sau într-un spaţiu de birouri -, respectiv Black Anthracite, Gold Tone şi Natural. Piesele vin totodată cu finisaje de aluminiu şi cu picioare din lemn de stejar, care pot fi personalizate pentru a se integra perfect în peisaj.
În plus, noile creaţii ale brandului danez, disponibile în magazine şi online începând din luna martie, se alătură gamei de produse Bang & Olufsen ce utilizează platforma Mozart.
„Confirmăm caracterul atemporal al unora dintre cele mai populare boxe de interior. Designul fără vârstă nu se referă doar la realizarea de produse care sunt construite pentru a dura, ci şi la o estetică de care oamenii pot fi captivaţi şi mândri peste timp, fapt ce îi determină să preţuiască produsele respective timp de decenii”, spune Michael Henriksson, vice president of product marketing în cadrul Bang & Olufsen.
Platforma software Mozart, dezvoltată chiar de Bang & Olufsen, este doar un exemplu de inovaţie ce caracterizează noile ediţii. Aceasta oferă siguranţa unei conectări perfecte chiar şi cu acele produse cu mulţi ani de experienţă în spate, unele fiind create încă din 1986.
De altfel, experienţa Bang & Olufsen nu se contorizează doar în cei 98 de ani de existenţă, ci şi în paleta largă de produse create special pentru a-ţi oferi senzaţia că eşti singur într-un studio muzical chiar şi atunci când dai o petrecere alături de prieteni sau că eşti alături de actori de top atunci când te uiţi la un film, în livingul propriu.
Iar Beosound A9 pune o cărămidă importantă la această experienţă. Prima generaţie de boxe din această gamă a fost lansată în 2012, când piesele s-au remarcat datorită formei circulare pe care brandul a păstrat-o până astăzi. De altfel, acest atribut a contribuit la caracterul iconic al piesei.
De designul produsului este responsabil Oivind Slaatto, un designer danez care a studiat şi muzica la Royal Danish Academy of Music, cea mai veche academie de muzică din Danemarca. El a creionat astfel un set de boxe care a devenit un punct de referinţă în domeniu, dar nu doar designul este reponsabil pentru asta. Pentru că ce este o boxă fără un sunet perfect, bogat şi puternic, care umple rapid orice încăpere?
Chiar dacă a ajuns deja la cea de-a cincea generaţie, la circa un deceniu de la primele file de istorie, Beosound A9 păstrează caracteristicile iniţiale care i-au asigurat succesul. Însă, pe parcurs, fiecare nouă lansare a venit cu o serie de îmbunătăţiri.
Spre exemplu, astăzi, volumul muzicii poate fi controlat prin simpla glisare a mâinii pe suprafaţa boxei. Iar cu o simplă atingere poţi sări, reda sau întrerupe piesa ascultată.
Practic, doar cu ajutorul mâinilor tale poţi deveni din simplu ascultător, dirijor în propriul living.
Beosound A9 nu este singura noutate a Bang & Olufsen din această primăvară, compania lansând şi o nouă generaţie a boxei multiroom Beosound 2. Prima versiune a fost dezvăluită în 2016, pentru ca în decurs de şapte ani să apară alte două ediţii. Brandul a ales să rămână fidel ADN-ului acestei piese, mizând şi acum tot pe aluminiu şi pe designul clasic, cu forma conică şi totodată iconică, ce a transformat Beosound 2 dintr-o boxă într-o piesă de design.
La fel ca în cazul Beosound A9, una dintre actualizările majore ale Beosound 2 este introducerea platformei Mozart, ca o garanţie a faptului că designul atemporal şi software-ul de nouă generaţie se întâlnesc în prezent. În plus, datorită funcţiei Active Room Compensation, boxa poate detecta acum poziţia în orice spaţiu şi poate distribui sunetul astfel încât să asigure o experienţă de ascultare optimă.
Noua generaţie Beosound 2 va fi disponibilă atât în magazine, cât şi online începând din luna aprilie şi poate fi achiziţionată şi în tonuri de Black Anthracite, o variantă nouă, care se alătură liniilor clasice Gold Tone şi Natural Aluminum.
Scopul unui sunet perfect este acela de a te ajuta să trăieşti emoţia pe care o transmite muzica favorită sau de a te face părtaş în filmul pe care-l urmăreşti. Tot sunetul este cel care creează legături între oameni. Dar, pentru a putea avea un sunet atât de fidel încât îţi face pielea de găină, e nevoie ca şi designul să fie adaptat necesităţilor tehnice, iar cele două noi produse au reuşit să îmbine perfect estetica şi tehnologia.