Ceasuri & Bijuterii

TEILOR a lansat un nou brand de bijuterii, DAAR, cu care atacă piaţa pieselor cu diamante create în laborator. Primele magazine au fost deja deschise în cinci oraşe din România

08 mai 2024 287 afişări de Cristina Roşca
Din aceeaşi categorie

Grupul TEILOR, activ pe piaţa de bijuterii de lux cu magazinele cu acelaşi nume, a lansat un nou brand, DAAR, pe care vrea să îl dezvolte pe piaţa din România. Primele cinci magazine au fost deschise în Bucureşti, Sibiu, Piteşti, Craiova şi Târgu Mureş, existând totodată şi un magazin online propriu.

Cu această noua marcă, grupul TEILOR, fondat de antreprenorul Florin Enache, atacă piaţa bijuteriilor cu diamante create în laborator, e vorba de piese cu accesibile din punct de vedere al preţului.

Portofoliul DAAR va cuprinde bijuterii din aur de 14K cu diamante şi alte pietre preţioase create în laborator, bijuterii din aur de 10K cu sau fără cristale zirconia, piese din argint sau oţel inoxidabil.

“Încă de la început, de la deschiderea primului magazin de bijuterii TEILOR, ne-am propus să setăm noi standarde în industria de lux (…). Astăzi, 25 de ani mai târziu şi cu peste 70 de magazine deschise, este momentul să facem încă un pas în întâmpinarea celor care ne împărtăşesc pasiunea pentru bijuterii. Iar acest pas este DAAR - un brand de bijuterii modern”, a declarat Florin Enache, fondatorul TEILOR Holding.

Lanţul de magazine de bijuterii de lux TEILOR, principalul business al holdingului, are circa 70 de magazine în cinci ţări - România, Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Cehia. În fiecare ţară există şi un magazin online.

Teilor Holding SA, grup de companii care include lanţul de bijuterii de lux Teilor, firma de creditare financiară Invest Intermed GF IFN, Invest Intermed Gold, companie care comercializează bijuterii din aur, şi Teilor Invest Exchange, a raportat, la nivel consolidat, o cifră de afaceri de 412,7 milioane de lei în 2023, în creştere cu 11% faţă anul precedente, şi EBITDA de 68,3 milioane de lei, un avans de 27%.