Cu un design diferit faţă de actuelele malluri din Bucureşti, realizat de un arhitect român, Theo Stancu, dar fără cinematograf şi prea multe noutăţi în materie de chiriaşi, Promenada începe de astăzi asaltul pentru banii de cumpărături ai bucureştenilor din nordul Capitalei. Pentru ca investiţia de peste 130 de milioane de euro să fie justificată, clienţii ar trebui să lase cel puţin 70 mil. euro pe an în magazinele proiectului, sau circa 200.000 de euro pe zi.
Pentru a avea unde cheltui banii, dezvoltatorii Promenada au împărţit mallul în 143 de spaţii cu magazine de îmbrăcăminte (Peek & Cloppenburg, H&M, C&A, Zara, Stefanel), încălţăminte (Deichmann, Humanic, Office Shoes, Musette), electronice şi electrocasnice (Flanco, Altex, Sony Center, iCenter), articole sportive (Intersport, Hervis, Adidas), parfumerii şi cosmetice (Douglas, Sephora, MAC, drogerie markt), cafenele (Starbucks, Filicori, Costadoro, Terra Cafe) sau restaurante (La Fattoria, Oliva, Fish Company, Scandia, dar şi KFC sau McDonald’s). 14 dintre aceste spaţii nu vor fi operaţionale de astăzi. Unele magazine, precum Lacoste, Lashez sau Next, nu au terminat amenajările, centrul de fitness World Class are programată deschiderea pe 1 decembrie, iar centrul de bowling ar trebui deschis în primul trimestru al anului viitor. Mallul nu va avea cinematograf multiplex, ci doar un ecran pentru proiecţii pe terasă, în aer liber, şi nici hipermarket, ci doar un supermarket Billa. Hipermarketurile şi cinematografele ocupă spaţii mari în malluri şi aduc trafic dar plătesc o chirie mai redusă pe metrul pătrat, astfel că pentru dezvoltatori aceşti chiriaşi nu aduc prea mari beneficii directe.