Info

(P) Premierul Nicolae Ciucă a vizitat compania Termoplast, unul dintre cei mai importanţi producători de tâmplărie PVC şi aluminiu din România

10 mai 2023 724 afişări de Publicitate
Din aceeaşi categorie

Compania Termoplast, din localitatea Roman, a fost construită pe valorile unui business de familie, iar în prezent are o cifră de afaceri de aproape de 20 milioane de euro. Aproximativ 70 la sută din producţie este exportată în Europa de Vest, purtând eticheta „Fabricat în România”.

Prim-ministrul Guvernului României, Nicolae Ciucă, însoţit de o serie de oficialităţi locale şi centrale, a efectuat o vizită la sediul companiei Termoplast, firmă înfiinţată în anul 1991, cu peste 220 de angajaţi.

Premierul a făcut un tur al fabricii şi a avut ocazia de a vedea noua unitate de producţie geam termoizolator a fabricii, cu linii automatizate, care permit dublarea capacităţii de producţie.

„Am ales să vizitez această companie pentru că aici văd viitorul”, a spus premierul Nicolae Ciucă. Premierul a apreciat în mod special faptul că toate etichetele produselor Termoplast poartă marca „Made in Romania”, mai ales că 70 la sută din ferestrele şi uşile care ies pe poarta fabricii din Roman merg la export, în ţări din Europa de Vest.

Prim ministrul a avut o întrevedere şi cu echipa de management a fabricii, care i-a descris planurile investiţionale pe termen mediu, în valoare de peste 5 milioane de euro. „Pentru noi este o onoare să primim vizita premierului Nicolae Ciucă, ca o reflectare a efortului de peste 30 de ani de a construi o companie solidă, bazată pe valori etice şi de business sustenabile. Ne bucurăm să fim recunoscuţi drept un producător responsabil, care nu face rabat la calitate. Pentru noi, cel mai important este să producem în continuare tâmplărie la cel mai înalt nivel de calitate tehnic şi estetic, să creştem şi să ne dezvoltăm în mod echilibrat”, a precizat Cătălin Neculai, CEO Termoplast.

Reprezentanţii companiei au oferit de asemenea detalii privind strategia de dezvoltare a companiei în perioada următoare.

„În funcţie de rezultatele financiare, strategia de extindere presupune recepţionarea de noi linii de producţie în 2023, ce ne vor permite creşterea cu 35% a actualei capacităţi de producţie PVC. Urmează construirea unei noi hale de producţie, de 7.000 de metri pătraţi, pe o platforma învecinată, achiziţionată recent. Analizăm atent fondurile europene, respectiv ajutoarele de stat pentru planurile de extindere pe termen mediu”, a precizat şi Daniela Neculai, director executiv Termoplast.

Compania Termoplast este producător complet de tâmplărie PVC şi are peste 300 de parteneri în toată Europa. Unitatea dispune de 9.000 de metri pătraţi spaţii de producţie şi 40.000 metri pătraţi de teren logistică.

Cifra de afaceri a companiei estimată pentru acest an este de 22 milioane de euro, în creştere cu 38 la sută faţă de 2022. Obiectivul principal al firmei este extinderea şi consolidarea reţelei de parteneri în Europa şi atingerea unei cifre de afaceri de 30 milioane de euro în 2025.