Societatea FEPER S.A., cu sediul în Bucureşti, Sector 2, Bd. Prof. Dimitrie Pompeiu nr. 8, înmatriculată în Registrul Comerţului Bucureşti sub numărul J1991001092400, Cod de înregistrare fiscală RO752, reprezentata legal de dl. Florin-Danut Buzatu, in calitate de Director General („FEPER” sau „Societatea”),
organizeaza la Sala de conferinţe de la parterul clădirii FEPER din Bulevardul Profesor Dimitrie Pompeiu nr. 8, sector 2, Bucuresti (“Adresa Licitatiei”), o Licitatie publica cu strigare in data de 19.11.2025, ora 12:00, pentru vanzarea urmatoarelor imobile situate în Predeal, str. Trei Brazi nr. 6, Judeţ Braşov, aflate in proprietatea FEPER S.A.:
- teren liber de constructii, in suprafata de 2.372 mp, înscris în cartea funciară nr. 102930 a oraşului Predeal;
- Hotel Orizont, constructie S+P+6M+M, cu suprafata construita la sol de 2.507 mp, inscris la pozitia C1, în cartea funciară nr. 102931 a oraşului Predeal;
- Restaurant Miorita, constructie D+P+Supanta, cu suprafata construita la sol de 628 mp, inscris la pozitia C2 în cartea funciară nr. 102931 a oraşului Predeal.
Obiectul Tranzactiei este descris in documentele licitatiei.

La licitatie pot participa persoane fizice si/sau juridice române sau străine care fac dovada îndeplinirii cerinţelor prevăzute în documentele de licitatie. Participarea la licitaţie se face numai cu acceptarea condiţiilor din caietul de sarcini şi cu îndeplinirea tuturor condiţiilor prevăzute în acesta.
Documentele de licitatie, incluzand caietul de sarcini, regulamentul de organizare a licitaţiei şi contractul de vânzare-cumpărare, pot fi ridicate incepand cu data de 24.10.2025, ora 09:00 şi până la data de 07.11.2025, ora 14:00, de la sediul Feper din Bd. Profesor Dimitrie Pompeiu nr. 8, etaj 5, camera 500, sector 2, Bucuresti, dupa achitarea prin virament a sumei de 5.000 lei/set + TVA, considerata Taxa de procurare documente si acoperire cheltuieli administrative. Aceasta taxa va fi achitata in contul Societatii – IBAN RO33CECEB10330RON2766535, deschis la CEC BANK.
Eliberarea documentelor de licitatie va avea loc doar în baza următoarelor documente:
- cerere/solicitare scrisă din partea candidatului,
- dovada platii taxei de procurare documente si acoperire cheltuieli administrative,
- fie (a) imputernicire/procura din partea potentialului ofertant acordata persoanei desemnate pentru ridicarea caietului de sarcini, in masura in care aceasta persoana nu este insusi potentialul ofertant persoana fizica sau reprezentantul legal al potentialului ofertant persoana juridica, fie (b) dovada calitatii de reprezentant legal in cazul potentialului ofertant persoana juridica, fie (c) actul de identitate (CI/Pasaport) in cazul in care potentialul ofertant este persoana fizica,
- copia cartii de identitate a potentialului ofertant persoana fizica sau a imputernicitului/reprezentantului potentialului ofertant persoana fizica sau juridica.

Perioada de depunere solicitari de clarificări va avea loc în intervalul 04.11.2025, ora 09:00 – 07.11.2025, ora 16:00, iar raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor da in perioada 10.11.2025, ora 09:00 – 12.11.2025, ora 16:00. Răspunsurile la clarificări vor fi postate la Adresa Licitatiei si vor fi transmise solicitantilor care au transmis solicitari de clarificari, pe adresele de mail indicate de catre acestia la data achizitionarii documentelor Licitatiei.
Inscrierile la licitatie se pot face la sediul Feper din Bd. Profesor Dimitrie Pompeiu nr. 8, etaj 5, camera 500, sector 2, Bucuresti, prin depunerea documentelor de calificare solicitate prin documentele de licitatie, precum si a documentului care atesta plata garantiei de participare, in conditiile prezentate in documentele licitatiei, in zilele lucratoare din perioada 24.10.2025, ora 09:00 – 14.11.2025, ora 16:00.
Garantia de participare la licitatie este de 10% din pretul de incepere licitatie/pretul minim de valorificare a obiectului Tranzactiei, respectiv suma de 1.050.000 Euro, la cursul BNR din ziua platii. Constituirea garantiei de participare se face prin depunerea unei Scrisori de garantie bancara sau prin punerea la dispozitia beneficiarului a sumei reprezentand garantia de participare (depozit) in contul Societatii – IBAN RO33CECEB10330RON2766535, deschis la CEC BANK, in conditiile precizate in documentele licitatiei.
Licitaţia se va realiza în condiţiile legii şi cu respectarea prevederilor cuprinse în caietul de sarcini al licitaţiei.
Pretul de pornire al licitatiei/pretul minim de valorificare a imobilelor ce fac Obiectul Tranzactiei este de 10.500.000 Euro +TVA, la cursul BNR din ziua platii (vanzare in regim de taxare inversa). Obiectul Tranzactiei se va licita cu respectarea pasilor de licitaţie stabiliti de catre Societate in cadrul documentelor de licitatie, respectiv pasul de licitaţie este de 100.000 Euro.
Atribuirea Obiectului Tranzactiei se face pentru proprietatea imobiliara în integralitate, cu excluderea unei vânzări individuale sau fracţionate.
Transferul dreptului de proprietate asupra imobilelor ce fac Obiectul Tranzactiei va avea loc in momentul incasarii pretului in integralitate. Transferul dreptului de proprietate asupra imobilelor ce fac Obiectul Tranzactiei şi plata integrala a preţului va avea loc în termen de maxim 90 (nouazeci) zile calendaristice de la data perfectarii contractului de vanzare ce se va incheia cu adjudecatarul licitatiei.
Detalii suplimentare privind conditiile de participare, clarificari cu privire la documentele licitatiei sau detalii tehnice se pot obtine la sediul Feper, din Bd. Profesor Dimitrie Pompeiu nr. 8, etaj 5, camera 500, sector 2, Bucuresti sau prin email, la adresa danut_buzatu@feper.ro.
Prezentul Anunţ este publicat în 24.10.2025.
FEPER S.A.,
prin Florin-Danut Buzatu – Director General







