Style

Georgiana Palaz, Gerard Darel România: Generaţia Z are la dispoziţie cinci ecrane şi influenţează trendurile care devin hot imediat şi care şi dispar la fel de repede precum au apărut

24 iul 2018 379 afişări de Cristina Rosca
Din aceeaşi categorie

Georgiana Palaz, antreprenoarea care deţine franciza brandului de haine şi accesorii Gerard Darel în România, afirmă că de la colecţie la colecţie este plăcut surprinsă să constate apariţia unor ţesături noi provenite din materiale reciclabile, care arată şi se simt foarte bine, sunt foarte plăcute în contact cu pielea. „Pe etichetă scrie „poliester“, iar procesul prin care s-a ajuns la aceste fire textile noi este un proces tehnologic/ industrial ce presupune extragerea poliesterului şi a celulozei din articole vestimentare reciclate. Preţurile sunt accesibile şi probabil că direcţia va fi exploatată din ce în ce mai mult.“ Ţesăturile din fire naturale (mătasea, lâna, caşmirul) vor rămâne în continuare în atenţia publicului din întreaga lume, dar şi preţurile vor fi pe măsură.

„Astăzi, fashionul internaţional se mişcă cu o viteză năucitoare, din şase în şase luni se schimbă tendinţele. Generaţia Z, adică tinerii născuţi între 1995 şi 2010, care are la dispoziţie cinci ecrane (iphone, TV, laptop, desktop şi tabletă) precum şi «streetcreds» adică aprecierile generate din social media, influenţează primele trenduri care devin hot imediat şi care şi dispar la fel de repede precum au apărut.“ Pe scurt, Georgiana Palaz afirmă că se poartă orice şi oricum, nimic nu mai este considerat urât. Marile branduri, trendsetterii, s-au avântat şi ele în acest vârtej, împinse fiind de goana după noutate generatoare de vânzări. „Este evident că astăzi conceptul de „frumos“ se transformă fundamental, dar rămâne de văzut cât se va mai aplica din regulile clasice de frumuseţe predate în trecut de  şcolile de elită din domeniu.“ Cu siguranţă OMUL va alege propria variantă de a fi confortabil şi modern, în funcţie de personalitatea proprie.