Gadget

Retailerul elveţian Franke a lansat trei colecţii noi de produse ce vor putea fi vizualizate şi achiziţionate în Master Showroom-ul companiei din Bucureşti şi online. Care sunt noutăţile în materie de gătit?

02 mar 2021 355 afişări
Din aceeaşi categorie

Articol cu conţinut publicitar

 

Franke România a acţionat în sfera gătitului încă de la înfiinţarea sa, oferind soluţia completă atât în domeniul preparării alimentelor, cât şi al gătitului; ceea ce este nou sunt colecţiile Mythos, Maris şi Smart, care se adaptează noilor cerinţe ale consumatorilor, atât în privinţa functionalităţii, cât şi a designului. Astfel, brandul Franke devine partenerul de cursă lungă al celor care doresc o bucătărie completă şi complexă într-o casă unde petrec tot mai mult timp şi unde trebuie să se simtă acasă.

În iulie 2020, Franke Group a anunţat fuziunea diviziilor Faber Hoods & Cooking Systems şi Franke Kitchen Systems, iar începând cu 1 ianuarie 2021, noua divizie funcţionează sub numele de Franke Home Solutions.

„Grupul Franke îşi reuneşte astfel expertiza în domeniile pregătirii alimentelor şi gătitului pentru bucătăria rezidenţială. Viziunea noii divizii este de a fi prezentă în fiecare gospodărie cu cel puţin un produs Franke care să funcţioneze ca ancoră pentru completarea colecţiei de produse dintr-o casă“, spune Florin Porojan, cel care conduce operaţiunile Franke în România şi care este totodată unul dintre cei mai longevivi executivi locali.

Noul nume, Franke Home Solutions, nu înseamnă doar prepararea alimentelor (chiuvete şi baterii) şi gătitul acestora (hote, plite şi cuptoare), ci reflectă şi perspectiva de a valorifica expertiza diviziei pentru a-şi creşte prezenţa în bucătăriile casnice.

„Franke Home Solutions se concentrează nu numai pe produse de înaltă calitate şi servicii excelente, ci şi pe dezvoltarea de soluţii inteligente. Cu o gamă complementară de produse care sunt aliniate perfect ca design şi care provin dintr-o singură sursă şi cu structuri de vânzări şi servicii mai simple, putem sprijini şi mai bine partenerii noştri B2B şi le putem oferi consumatorilor cea mai bună experienţă posibilă.“

 

Pentru toate gusturile

Sub noua structură, Franke a lansat trei colecţii noi de produse ce vor putea fi vizualizate şi achiziţionate în Master Showroom-ul companiei din Bucureşti şi online, pe www.frankemagazinonline.ro sau pe www.franke.ro.

„Cele trei colecţii vin în completarea portofoliului Franke şi sunt menite să acorde clienţilor noştri opţiuni versatile, contemporane, dar în acelaşi timp originale, cu funcţionalităţi hi-tech.“

Sub numele de Mythos, Maris şi Smart, aceste linii de produse au la bază cercetarea şi inovaţia continue, ce caracterizează grupul Franke, concretizate în soluţii extrem de performante.

„Ele sunt, practic, opţiunea pentru o mai bună organizare a spaţiului, valorificând aspectul estetic, integrarea ca design în ansamblul căminului, în egală măsură oferind atuuri exclusive, precum perfecţiune tehnică, durabilitate maximă, multifuncţionalitatea componentelor şi combinaţii inteligente de funcţii.“

Mythos se remarcă prin design şi versatilitate de înaltă tehnologie. Colecţia este concepută pentru cei care îşi doresc mai mult de la bucătăria lor, care poate arăta atemporal şi elegant datorită suprafeţelor de sticlă neagră.

În cazul Maris, eleganţa şi eficienţa pentru întreaga familie sunt cuvintele de ordine. Astfel, o serie de idei noi fac gătitul mai uşor, aşa că timpul petrecut alături de cei dragi este mai îndelungat, iar prepararea mesei este doar o plăcere.

Ultima, dar nu cea din urmă, colecţia Smart este despre design tânăr şi personalizare maximă. Pe scurt, bucătăria visurilor este posibilă fără a sacrifica funcţiona-litatea. Franke a proiectat Smart pentru a se potrivi tuturor nevoilor şi dorinţelor, oferind o gamă de aparate care se încadrează în bucătării mai mici şi mai mari.

„La Franke, am căutat mereu - pe parcursul lui 2020 şi în strategiile pentru 2021 - să ne concentrăm pe partea plină a paharului, dată de faptul că oamenii au petrecut foarte mult timp acasă“, spune Florin Porojan.

Acest aspect a comportat o deschidere mai mare spre lucrurile de care în trecut oamenii nu aveau timp, inclusiv o analiză a casei proprii şi, pe cale de conse-cinţă, decizia de a îmbunătăţi diverse aspecte ale căminului lor.

„Or, în condiţiile în care Franke chiar genul acesta de servicii îl oferă - amenajarea unei case care să te reprezinte - lucrul acesta este o oportunitate pentru noi.“

 

Schimbări pentru viitor

Oamenii îşi vor dori să facă schimbări în continuare, chiar şi într-un 2021 cu destul de multe restricţii încă în vigoare, când graniţele internaţionale, iată, se închid din nou, iar căminul, propriul cuib, devine o oază şi mai mare de confort şi siguranţă.

„Ar fi fost anormal să nu resimţim schimbări, mai ales din martie 2020 încoace. Printre cele mai notabile a fost orientarea românilor către achiziţiile smart, cu cel mai bun raport preţ-calitate, dar care în egală măsură să le confere un plus de confort şi o mai mare libertate de acţiune şi valorificare a timpului petrecut în propriul cămin.“

Orientarea românilor către confortul propriilor locuinţe poate fi un trend de factură recentă, ce a luat naştere în pandemie. Totuşi, aceste obiceiuri noi nu vor dispărea odată cu criza sanitară, astfel că propriul cuib va deveni tot mai important. Iar cum bucătăria este sufletul fiecărei case, amenajarea ei va dicta tot restul.