Companii

H&M aduce în România, din octombrie, colecţia de decoraţiuni interioare în magazinul din Promenada

28 aug 2013 2728 afişări de Ana Maria Petcana
Din aceeaşi categorie

"Deschiderea noului nostru magazin din Promenada marchează continuarea expansiunii H&M, acesta fiind cel de-al 26-lea magazin în România şi al 8-lea deschis în Capitală. În acelaşi timp, facem un pas înainte în dezvoltarea noastră, prin extinderea ofertei cu colecţia H&M Home, care sunt sigur că va fi foarte apreciată şi de clienţii noştri din România", a declarat Ralf Wein, country manager H&M pentru România.

Compania precizează că acesta este primul magazin din ţară care va găzdui colecţia de decoraţiuni interioare.

Noul magazin, care va avea o suprafaţă de peste 2.300 metri pătraţi şi va fi deschis în 17 octombrie, odată cu centrul comercial, va cuprinde pe lângă colecţia H&M Home şi colecţiile pentru femei, bărbaţi, adolescenţi şi copii.

Colecţia H&M Home cuprinde, printre altele, textile (cuverturi, prosoape, feţe de pernă, lenjerii de pat etc) şi produse decorative din sticlă sau inox (suporturi de lumânări, vaze de sticlă).

H&M a fost fondat în Suedia 1947 şi este listat la NASDAQ OMX Stockholm. H&M are peste 2.900 de magazine pe 47 de pieţe, inclusiv unităţi deschise în sistem de franciză. Retailerul suedez a lansat pentru prima dată o colecţie de decoraţiuni interioare în 2009.

În România, vânzările H&M au crescut cu 38%, la 222 milioane coroane suedeze (25,8 milioane euro), în trimestrul al doilea al anului fiscal în curs, respectiv martie-mai 2013, perioadă în care a deschis trei magazine.

În anul fiscal 2012, H&M şi-a dublat vânzările pe piaţa românească, la 635 milioane coroane suedeze (74 milioane euro), după deschiderea a opt magazine.