Style

H&M va lansa o nouă colecţie în parteneriat cu co-naţionalii de Eytys. Piesele sunt unisex într-o vreme în care linia de demarcaţie dintre sexe este tot mai fadă

12 dec 2018 663 afişări de Cristina Rosca
Din aceeaşi categorie

Retailerul suedez H&M, prezent pe piaţa locală din primăvara lui 2011, va lansa o colecţie în parteneriat cu co-naţionalii de Eytys, un brand cu sediul în Stockholm. Colaborarea dintre cele două case va da naştere unei colecţii unisex de încălţăminte, piese vestimentare pentru adulţi şi copii şi accesorii. Creaţiile vor fi unisex, cele două branduri punând accent pe faptul că în ultimii ani liniile de demarcaţie dintre sexe sunt tot mai şterse.

„Eytys este cunoscut pentru modelul lor de încălţăminte cu linii simple si talpă voluminoasă, abordarea unisex şi capsele extrem de bine lucrate care se regăsesc în piesele de îmbrăcăminte. Linia Eytys x H&M va fi disponibilă in magazinele selecţionate din întreaga lume, cât şi online, începând cu 24 Ianuarie 2019”, spun reprezentanţii H & M.

Ei mai precizează că noua colecţie va cuprinde tenişi, pantofi şi ghete din piele, pânză şi piele întoarsă, jachete, topuri şi pantaloni din materiale precum bumbac, imitaţie de piele, nylon şi denim. Piesele au fost realizate de echipele de design ale celor două branduri, dar încălţămintea poartă amprenta specifică Eytys, în timp ce piesele vestimentare au siluete neutre, fară a putea fi facută diferenţa dintre cele pentru femei şi cele pentru bărbaţi.

„Printuri de piele de şarpe, imitaţie de piele lucioasă şi accentele subtile de piele întoarsă sunt mixate cu bumbacul rigid şi imprimeurile cu mesaje. Paleta de culori este compusă din nuanţe de verde închis, galben aprins, bej khaki, indigo, alb şi negru.”

Proiectul a fost gândit însă dincolo de piesele colecţiei, detaliile fiind cele care fac diferenţa. Mai exact, fiecare pereche de încălţăminte se află într-o cutie care poartă semnătura pictoriţei Zoe Barcza.

“Cu această colaborare ne dorim să prezentăm clientului H&M folozofia noastră, compusă din piese funcţionale care nu ţin cont de gen. Colecţia este despre proporţii, conturând siluete unisex distincte, marcate de lejeritate şi  design voluminos. Ideea Eytys este aceea a unui look  emblematic, menit să inspire integritate, atitudine şi încredere”, spune Max Schiller, director de creaţie Eytys. De partea cealaltă, Ross Lydon, Director de creaţie al departamentului pentru bărbaţi H&M, afirmă „am admirat faptul că Eytys au o manieră distinctivă proprie, de aceea iniţial i-am abordat pentru a crea împreună o linie de încălţăminte. Ulterior, dupa prima noastră întâlnire, ne-am găndit să creăm o întregă colecţie, pentru a oferi clienţilor noştri o experienţa completă în estetica brand-ului. Cu această colaborare ne dorim ca iubitorii de modă să aibă acces la un look complet, cu proporţii voluminoase şi încălţăminte de referinţă, făară a ţine cont de gen.”