Ceasuri & Bijuterii

Inapoi la originile... pretioase

10 iun 2009 21 afişări
Din aceeaşi categorie
In timpul Festivalului de Film de la Cannes casa franceza Boucheron intra in maratonul de creatii haute couture cu o lansare cat se poate de...ecologica. Special pentru lansarea filmului „HOME" (al carui partener este grupul din care face parte, PPR), designerii Boucheron au creat „The Magnetic Quatre", o combinatie de patru tipuri diferite de aur, pornind de la unul dintre inelele emblematice ale casei, „Quatre".
Designerii brandului spun ca amalgamul de aur si texturi diferite simbolizeaza cele patru elemente ale planetei - lemn, aer, apa si pamant.
Mai mult, „The Magnetic Quatre" este un fel de declaratie de intentie a Bucheron, care se angajeaza sa foloseasca tot mai mult „aur verde", adica aur reciclat.
Reprezentantii casei spun ca in prezent bijuteriile Boucheron sunt realizate numai intr-o proportie din aur verde, insa intentia este ca in viitor 100% din aur sa fie reciclat.
Lansarea vine intr-un moment in care metodele folosite de companiile miniere pentru obtinerea aurului sunt dezbatute intens.
In plus, totul are legatura si cu scenariul filmului „HOME", realizat de fotograful Yann Arthus-Bertrand, al carui coproducator este compania lui Luc Besson, EuropaCorp.
Productia, care a fost lansata in Europa pe 5 iunie, prezinta imagini din spatiu cu peste cincizeci de tari ale lumii si vorbeste despre schimbarile sociale si de mediu care vor marca planeta.
Boucheron a scos la licitatie cubul la o zi dupa lansarea filmului pe Ebay.fr (licitatia este accesibila si de pe Boucheron.com), iar ultima strigare se va face maine (13 iunie). Casa a anuntat ca veniturile obtinute vor fi donate pentru The Initiative for Responsible Mining Assuranace (IRMA).
Pe de alta parte, si Cartier a hotarat sa foloseasca capitalul imens de imagine pe care il are una dintre cele mai populare dintre colectiile sale de bijuterii, Love, pentru caritate.
Cartier a imaginat o bratara, LoveCharity, care sa poarte mesajul lui Cupidon prin aur si diamante.
Reprezentantii marcii au anuntat ca 20% din vanzarile din luna iunie vor fi donate pentru cauze umanitare.