Designerii brandului spun ca amalgamul de aur si texturi diferite simbolizeaza cele patru elemente ale planetei - lemn, aer, apa si pamant.
Mai mult, „The Magnetic Quatre" este un fel de declaratie de intentie a Bucheron, care se angajeaza sa foloseasca tot mai mult „aur verde", adica aur reciclat.
Reprezentantii casei spun ca in prezent bijuteriile Boucheron sunt realizate numai intr-o proportie din aur verde, insa intentia este ca in viitor 100% din aur sa fie reciclat.
Lansarea vine intr-un moment in care metodele folosite de companiile miniere pentru obtinerea aurului sunt dezbatute intens.
In plus, totul are legatura si cu scenariul filmului „HOME", realizat de fotograful Yann Arthus-Bertrand, al carui coproducator este compania lui Luc Besson, EuropaCorp.
Productia, care a fost lansata in Europa pe 5 iunie, prezinta imagini din spatiu cu peste cincizeci de tari ale lumii si vorbeste despre schimbarile sociale si de mediu care vor marca planeta.
Boucheron a scos la licitatie cubul la o zi dupa lansarea filmului pe Ebay.fr (licitatia este accesibila si de pe Boucheron.com), iar ultima strigare se va face maine (13 iunie). Casa a anuntat ca veniturile obtinute vor fi donate pentru The Initiative for Responsible Mining Assuranace (IRMA).
Pe de alta parte, si Cartier a hotarat sa foloseasca capitalul imens de imagine pe care il are una dintre cele mai populare dintre colectiile sale de bijuterii, Love, pentru caritate.
Cartier a imaginat o bratara, LoveCharity, care sa poarte mesajul lui Cupidon prin aur si diamante.
Reprezentantii marcii au anuntat ca 20% din vanzarile din luna iunie vor fi donate pentru cauze umanitare.