Nou pe piaţa din România, reţeaua modernă de proximitate Froo, ajunsă la numărul de 60 de magazine deschise la finalul anului 2024, se extinde rapid în Bucureşti, Piteşti şi Constanţa. Gestionată de Froo România Retail, aceasta împărtăşeşte ADN-ul reţelei poloneze Żabka, care a revoluţionat cumpărăturile de zi cu zi în Polonia, prin cele peste 11.000 de locaţii pe care le operează. Froo caută persoane interesate să deschidă şi să opereze magazine noi sau să transforme ca brand Froo unităţi comerciale deja existente. Aceasta reprezintă o oportunitate de alăturare unei reţele moderne de proximitate cu un mare potenţial de dezvoltare.
Magazinele Froo sunt inspirate de designul modern al magazinelor Żabka din Polonia. Acestea oferă o selecţie variată de produse care acoperă toate nevoile clienţilor pe parcursul zilei, inclusiv gustări şi băuturi pentru energie şi hidratare din mers, mâncare gata preparată, dar şi produse alimentare de zi cu zi, precum lactate şi mezeluri, produse dulci şi sărate proaspăt coapte. Froo este, de fapt, un pit-stop urban, un amestec de magazin de proximitate, brutărie şi cafenea, cu o gamă surprinzătoare de produse de zi cu zi oferite într-un spaţiu compact. Clienţii se bucură de produse marcă proprie, precum sandvişurile Tommy Bites, opţiunile de prânz gata preparate Good Soul şi Yummy şi gustările lichide Foodini, care sunt produse exclusiv pentru magazinele reţelei şi care sunt apreciate pentru calitatea, preţul accesibil şi ingredientele sănătoase.
În fiecare magazin există un bistro Froo care oferă gustări calde la pachet. Meniul include faimoşii hot-dogs, cartofi prăjiţi, burgeri consistenţi şi nuggets crocanţi, alături de croissante proaspete care se potrivesc perfect cu amestecul aromat de cafea, special concepute pentru a se potrivi gusturilor românilor.
La Froo, fiecare client găseşte ceea ce i se potriveşte, conceptul acoperind toate nevoile zilei: de la mic dejun la prânz, cină şi întâlniri de seară. Reţeaua combină perfect rolul unui magazin alimentar local cu cel al unui bistro urban. Sloganul brandului este: „Tot ce vrei tu, în fiecare Froo!”
Combinaţia perfectă de confort şi oportunitate de afaceri
Operând sub un model de agenţie, magazinele Froo oferă oportunitatea de a gestiona o afacere independentă ca antreprenor. Reţeaua le oferă partenerilor magazine complet echipate, know-how-ul necesar şi îi sprijină în procesul de formare a personalului. Partenerii sunt responsabili pentru angajarea personalului şi pentru gestionarea magazinelor conform standardelor reţelei. Mulţi dintre partenerii Froo au avut experienţă în retail, dar nu şi ca antreprenori. Modelul reţelei le permite astfel să se dezvolte, punându-şi cunoştinţele şi abilităţile în practică, influenţându-şi astfel performanţa financiară.
„Colaborarea cu Froo este o oportunitate unică pentru mine. Apreciez profesionalismul şi sprijinul echipei, care îmi oferă instrumentele necesare pentru a asigura un serviciu de cea mai bună calitate clienţilor noştri”, spune Alexandra Ciucă, partener Froo.
Locaţiile magazinelor Froo sunt atent alese pentru a asigura trafic pietonal ridicat şi vânzări optime. De asemenea, magazinele sunt deschise în zone rezidenţiale, oferind un sortiment adaptat nevoilor comunităţii locale.
„Colaborarea cu Froo mi-a transformat semnificativ afacerea, simplificând operaţiunile zilnice şi consolidându-mi poziţia pe piaţă. Sunt recunoscătoare pentru decizia de a face această schimbare”, spune Cecilia Iordache, care a transformat magazinul său existent într-un magazin Froo.
Pentru mai multe detalii despre cum să îţi deschizi propriul magazin şi să îţi conduci afacerea sub brandul Froo, vizitează froo.ro
