
Heist Industries a dezvoltat campania de lansare pe piaţa locală a brandului de bere olandeză, Amstel, o bere 100% malţ cu o istorie de peste 150 de ani. Amstel face parte din categoria mainstream şi este prima bere internaţională din portofoliul actual HEINEKEN în România care vine cu o reţetă recunoscută global, dar produsă local, în fabricile din Miercurea-Ciuc şi Craiova. Noua bere este deja prezentă în reţelele de retail şi HoReCa.
Amstel s-a născut la Amsterdam, în urma unei prietenii autentice între Charles şi Johannes, cumnaţi şi buni prieteni care nu au găsit o bere pe gustul lor, aşa că au creat una. Această valoare, prietenia, rămâne esenţială în comunicarea brandului.
În România, campania de lansare este semnată de Heist Industries şi porneşte de la un adevăr universal, acela că pe măsură ce înaintăm în viaţă, prieteniile devin tot mai greu de prioritizat. Această realitate dă naştere unei nevoi de reconectare, în ciuda agendelor încărcate şi a responsabilităţilor cotidiene. Acest context stă la baza conceptului creativ „Ascultă chemarea gustului 100% malţ. Prietenii sunt la un Amstel distanţă”, care este o invitaţie irezistibilă, lansată de gustul berii olandeze, Amstel.
Spotul TV redă această „chemare” cu umor. Un grup de prieteni este surprins în cadre din momente diferite ale zilelor lor, dar care răspunde instinctiv aceluiaşi sunet de deschidere a unei sticle de Amstel. Finalul îi reuneşte pe prieteni într-un bar, în jurul unei Amstel, cu un toast şi multă bucurie. Prin această execuţie, Amstel se poziţionează nu doar ca o bere, dar ca un motiv de a aduce prietenii la aceeaşi masă.
„Cea mai mare provocare a lansării Amstel a fost faptul că global, brandul joacă în teritoriul prieteniei, unul extrem de aglomerat, cel puţin în România. Am căutat o tensiune simplă, relevantă pentru vremurile în care trăim, în care nimeni nu mai are timp de nimic, cu atat mai puţin de prieteni, vechi sau noi. Amstel a devenit acest “beacon of friendship”, un semnal care adună prietenii în ciuda oricăror circumstanţe potrivnice.”, a declarat Radu Pilat – Creative Director, Heist Industries
Campania dezvoltată de Heist Industries este activă începând cu 14 aprilie şi este susţinută de un plan de media extins, cu acoperire naţională. Lansarea include prezenţă pe TV clasic şi roadblock în ziua lansării, spoturi şi concursuri la radio cu posibilitatea de a câştiga premii, OOH clasic şi proiecte speciale în digital şi in-store. În perioada următoare, campania va continua cu activări menite să întărească poziţionarea Amstel ca berea de reconectare între prieteni.
Despre Heist Industries
Heist Industries este o agenţie de publicitate independentă din România înfiinţată în anul 2012, specializată în soluţii de comunicare integrate. Serviciile Heist Industries acoperă arii precum Digital, Classic Advertising, Social Media, Community Marketing, Content, PR şi BTL. Heist Industries construieşte parteneriate pe termen lung cu clienţii săi, cu o abordare orientată spre înţelegerea business-urilor şi rezultate, obţinute prin creativitate, impact, relevanţă şi autenticitate.
Despre HEINEKEN
HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezenţă din lume. Este principalul dezvoltator şi marketer de mărci de bere şi cidru premium şi fără alcool. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere şi cidru internaţionale, regionale, locale şi de specialitate. Cu ajutorul a peste 90.000 de colegi, creăm bucuria autentică de a fi împreună, pentru a inspira o lume mai bună. Visul nostru este să modelăm viitorul berii şi nu numai, pentru a câştiga inimile consumatorilor. Suntem dedicaţi inovării, investiţiilor pe termen lung în branduri, execuţiei de vânzări şi punem accent pe management-ul costurilor. Prin agenda "Brew a Better World", sustenabilitatea face parte din business-ul nostru. HEINEKEN are o amprentă geografică bine echilibrată, ocupând o poziţie de lider atât pe pieţele dezvoltate, cât şi pe cele în curs de dezvoltare. Operăm fabrici de bere, malţării, fabrici de cidru şi alte unităţi de producţie în peste 70 de ţări. Cele mai recente informaţii sunt disponibile pe website-ul companiei şi urmăreşte-ne pe LinkedIn, Twitter şi Instagram.
În România, HEINEKEN este prezentă din 2003. Oferim un portofoliu divers de mărci locale şi internaţionale de bere şi cidru, majoritatea produse în cele trei fabrici locale, din Craiova, Ungheni şi Miercurea Ciuc. Angajamentul nostru faţă de piaţa locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci şi prin acţiunile noastre: avem 1.100 de angajaţi în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu aproximativ 70% din ingrediente şi suntem dedicaţi agendei noastre de sustenabilitate, ’Brew a Better World - Raise The Bar 2030’.
