Ceasuri & Bijuterii

Un român a plătit 250.000 de euro pentru un ceas. Cum arată piesa?

10 oct 2014 32091 afişări de Roxana Petrescu
Din aceeaşi categorie

Cel mai scump ceas vândut de Helvetansa, companie româno-elveţiană specializată în comercializarea ceasurilor şi bijuteriilor de lux în România, este un Piaget Polo Tourbillon Relatif în valoare de 250.000 de euro. Potrivit reprezentanţilor Helvetansa, achiziţia a fost făcută în perioada de dinainte de criză, când apetitul cumpărătorilor români pentru astfel de obiecte însă nu fusese atins de recesiune.

Piesa a fost desemnată Ceasul Anului în 2007, potrivit site-ului Piaget. Preţul ceasului poate fi explicat prin complexitatea tehnică pe care piesa o prezintă.

Dincolo de Piaget, Helvetansa mai aduce pe piaţa locală branduri de ceasuri precum Vacheron Constantin, Cartier sau Officine Panerai.

De altfel, ieri compania a finalizat investiţia într-un colţ special destinat ceasurilor Vacheron Constantin, manufactură elveţiană cu o tradiţie neîntreruptă de peste 250 de ani, acesta fiind cel mai scump brand pe care Helvetansa îl aduce în România. Investiţia a fost realizată în magazinul Helvetansa de pe Calea Victoriei.

“Investiţia în acest colţ special dedicat brandului Vacheron Constantin s-a ridicat la 40.000 de euro. Clienţii de obicei sunt interesaţi de ceasurile care cu o istorie în spate”, a explicat Max-Igor Muller, administrator al Helvetansa.

Compania deţine trei magazine în România, două în Bucureşti şi unul în Constanţa, în incinta hotelului Vega din Mamaia, proprietate de cinci stele deţinută de omul de afaceri Gabriel Comănescu.