Marian: "Sunt convins că dacă toate taxiurile care aşteaptă în faţă ar avea preţ normal, nu ar mai sta 8 ore în coadă să ia un client, ci şi această coadă s-ar mişca mai repede şi ar lua mai multe comenzi. Dar e mult mai comod să stai 8 ore, iar apoi să faci o singură cursă de 150 lei. Un taxi normal face 4-5 curse de aeroport pentru 150 lei probabil în mai puţin de 8 ore totuşi".
Mihai: "Tarife unice pentru cursele de aeroport la toate companiile. Foarte simplu! Ce noimă are să comanzi un taxi din oraş când există deja o grămadă de taxiuri în aeroport".
Jo: "Sunt aeroporturi în lume care au rezolvat problema taxiurilor prin tarife fixe obligatorii de la aeroport către diversele zone ale oraşelor. De ce trebuie să inventăm noi roata? De ce nu putem să întrebăm cum e la Viena, cum e la Toronto?".
George: "Vedeţi, de asta era bine dacă era păstrat aeroportul Băneasa, aşa au aglomerat Otopeniul pentru că nişte şmecheri şi-au construit vile lângă pista de aterizare. Cine are de pierdut şi cine de câştigat, căci oricum am lua-o, bogat, sărac, tot prin Otopeni treci. De ce nu se sesizează autorităţile? Ponta, Băsescu ar trebui să facă ceva".
Marian: "Vă rog să publicaţi această metodă de a lua taxiuri la tarif normal din Otopeni, metoda pe care o aplic de ani de zile şi funcţionează: de la terminalul sosiri internaţionale există un culoar care duce la plecări internaţionale. Odată ajuns acolo, ies afară din terminal şi aştept taxiurile care vin încărcate cu pasageri care pleacă. Aeroportul Otopeni are acum atâtea plecări şi atât de dese, încât practic s-a ajuns la o frecvenţă de un taxi la 1-2 minute. După ce pasagerii plătesc taxiul cu care au venit, îl întreb pe taximetrist dacă e liber şi mă urc. Bineînţeles că şi taximetristul e mulţumit, pentru că pleacă de la Otopeni cu client şi nu se mai întoarce în oraş "pe gol".
Cristi: "Ce sens are să mai vorbim atunci de drumuri de acces acoperit către parcarea Long Term sau de un loc de aşteptare pentru shuttle bus-uri? Mai mult microbuzul celor de la park'fly trebuia să tragă în parcare şi să plătească în acelaşi sistem cu jeton, deoarece cei din conducerea aeroportului îi consideră «concurenţi» şi nu le permit plata accesului prin alte mijloace. Aşa că mai e mult până la Schiphol (aeroportul din Amsterdam - n. red.), spre exemplu".
Dinu Dragomirescu: "Problema nu se rezolvă pentru că, foarte probabil, taxiurile scumpe care au dreptul să staţioneze la aeroport plătesc unde trebuie mai mult decât cei 6 lei pe oră de care vorbesc. În consecinţă, aşa cum scrieţi, singura preocupare a paznicilor de la aeroport este gonirea celorlalte taxiuri, cu tarif mai scăzut, care ar strica ploile companiei mai scumpe. Interesul pasagerilor nu contează. Este o situaţie cu atât mai scandaloasă cu cât este la vedere, pe faţă, fără jenă. Nu am mai întâlnit nicăieri în lume o asemenea situaţie, care în plus durează de ani de zile. Personal am semnalat-o în două rânduri în scris anul trecut în cutia de scrisori a aeroportului. Prima dată am primit răspunsul că totul este în ordine. A doua oară nu am mai primit niciun răspuns. Vă felicit că aţi abordat acest subiect".
Alex: "(1) Dacă compania nu emite un mesaj că avionul are întârziere, cei de la informaţii cum să afle? Estimarea de aterizare (on time sau delay) se dă după ce operatorul de handling de pe aeroportul de unde pleacă emite mesajul. (2) Este aglomerată sala în mijloc, dacă ar mai fi şi scaune, pe unde să meargă pasagerii cu bagaje şi cărucioare? (3) Sunt 2 lifturi şi sunt semnalizate".
Alex: "1) În luna iunie anul acesta angajaţii de la «informaţii» de pe Otopeni şi nici cei de la Fly Niky - la circa 15 minute de la ora planificată pentru aterizare pe Otopeni - habar nu aveau că o cursă a acestei companii s-a întors din zbor, staţiona deja pe aeroportul din Viena pentru remedierea defecţiunilor la climatizare, iar ei o afişau pe panoul de sosiri - te doare capul, nu alta! A trebuit să le spun eu asta, fiica mea fiind în avionul defect. 2) Scaunele din sala de aşteptare plecări internaţionale sunt invizibile (ascunse la extremităţile sălii) şi prea puţine, lăsând loc unei forfote continue, specifică unei pieţe de legume! 3) Dacă vii cu bagaje pe culoarul dinspre sosiri spre plecări, pentru a coborî în sala de plecări nu este scară rulantă şi pensionarii îşi rup cârca cărând geamantanele, mai rău ca la Gara de Nord!".