Auto

She’s Mercedes - Simplitatea, valoare esenţială a confortului desăvârşit

20 aug 2024 682 afişări de Publicitate
Din aceeaşi categorie

Pe 31 iulie, Mercedes-Benz România şi-a dat întâlnire cu 40 de femei, în cadrul unui electric powered brunch sub conceptul She’s Mercedes. Acestea au avut ocazia să descopere noile modele electrice Mercedes-Benz şi beneficiile pe care le aduc atât în viaţa lor personală, cât şi în cea profesională. Invitatele din diverse domenii creative – de la antreprenoriat în design sau medicină, până la personalităţi din televiziune, jurnalism şi creatoare de conţinut - au împărtăşit din experienţele lor şi au aflat ce model Mercedes-Benz li se potriveşte cel mai bine prin intermediul unui test interactiv. 

De la maşini potrivite pentru pasionatele de călătorii şi drumuri lungi şi până la autovehicule preferate de entuziastele performanţelor tehnologice, evenimentul a prezentat şi beneficiile pe care maşinile electrice le aduc stilului de viaţă al unei femei cu spirit de lider.

De altfel, She's Mercedes este o iniţiativă lansată de Mercedes-Benz care îşi propune să inspire, să conecteze şi să împuternicească femeile din întreaga lume. Conceptul se concentrează pe crearea unei reţele de femei lider, antreprenoare şi profesioniste din diverse domenii, oferindu-le o platformă pentru schimb de experienţe, idei şi inspiraţie.

Iulia Ionescu, prezentatoarea emisiunii iLikeIT (PRO TV) şi gazda întâlnirii She’s Mercedes din 31 iulie, a povestit despre preferinţele ei, în special cele legate de tehnologie şi funcţionalităţi menite să transforme experienţa condusului într-una plăcută şi plină de entuziasm. 

Raluca Leafu, creatoarea brandului Joule Project, a descoperit pentru prima dată noile modele electrice marca Mercedes-Benz. Pentru Raluca, e important ca o maşină să fie atât funcţională, cât şi estetică: „Îmi place partea de design a unei maşini, dar trebuie, bineînţeles, ca ea să fie şi funcţională. De obicei nu prea mă duc în zona tehnică, prefer lucrurile simple precum încălzirea în scaune, un sistem audio bun şi să fie uşor de condus”. Conducătoare a unui model hibrid Mercedes-Benz, pentru Raluca „ar conta foarte mult ca viitoarea mea maşină nu fie una mare. Conduc foarte mult şi atunci prefer o maşină uşor de parcat, potrivită pentru oraş, cum este şi modelul EQS pe care chiar azi l-am descoperit pentru prima dată şi despre care am aflat că mi se potriveşte conform testului pe care l-am făcut. Apreciez maşinile electrice pentru contribuţia lor la un lifestyle mai sustenabil, dar şi faptul că sunt foarte silenţioase. Cred că obiceiul de alimentare cu benzină poate fi uşor transformat într-un obicei de încărcare a maşinii”.  

Printre altele, invitatele au aflat şi despre Mercedes me, universul digital conţinând extraopţiuni digitale şi aplicaţii, care face lucrurile atât de simple atunci când vine vorba de controlul sau customizarea maşinii. 

De altfel, CEO-ul Mercedes-Benz România, Natalie Thompson, a punctat în cadrul evenimentului importanţa autovehiculelor electrice în viaţa oricărei femei şi cât de uşoară poate fi trecerea la un autovehicul electric atât de avansat din punct de vedere tehnologic: „La Mercedes-Benz, suntem dedicaţi în construirea unui viitor sustenabil, 100% electric. Gama noastră de maşini electrice este una extinsă, de la EQA şi până la luxosul Mercedes-Maybach EQS SUV. Această transformare, însă, nu se opreşte la autovehiculele noastre. O maşină marca Mercedes-Benz e mai mult decât o modalitate de transport - e un retreat personal unde putem avea sesiuni de masaj, rejuvenare, poate deveni un birou mobil sau o sală de cinema. Maşinile noastre sunt echipate astfel încât să comunice cu şoferul, să-i înveţe preferinţele de condus şi oferă conducere autonomă - o opţiune disponibilă deja în unele regiuni pentru modelul electric EQS. În plus, le putem controla cu uşurinţă cu ajutorul smartphone-ului.”

Prin evenimente, conţinut editorial şi parteneriate, She's Mercedes explorează poveştile de succes ale femeilor, abordează provocările cu care se confruntă şi celebrează realizările lor. Scopul este de a susţine diversitatea şi egalitatea de gen în industria auto şi dincolo de aceasta, încurajând dialogul şi dezvoltarea personală şi profesională.

She's Mercedes este un angajament pe termen lung al Mercedes-Benz de a sprijini femeile în atingerea potenţialului lor maxim.