Doriţi să vi se citească o poveste sau să aveţi patul cald înainte de a vă bagă în aşternuturi, în camera de hotel? Cineva e plătit pentru a vă împlini dorinţa. Care e topul celor mai ciudate joburi dintr-un hotel?
Hotels.com a realizat un top ale celor mai ciudate funcţii inventate de hoteluri din lumea întreagă.
Funcţia: Încălzitor de pat
Hotelul de patru stele Holiday Inn, din Londra - Marea Britanie a oferit anul trecut clienţilor săi serviciul de "bed warmer". Astfel cu 5 minute înainte ca clientul să meargă la culcare, un angajat al hotelului se urca în patul acestuia şi încălzea aşternuturile.
Funcţia: Lustruitor de monede
În 1935 Hotelul Westin din San Francisco - SUA a realizat că mănuşile albe ale clientelor se murdăreau când atingeau monedele. Pentru a se asigura că mănuşile rămân la fel de albe directorul hotelului a angajat pe cineva să lustruiască monedele în fiecare zi. Tradiţia e păstrată şi în ziua de azi.
Funcţia: Alergător de porumbei
Hotelul de 5 stele Rambagh Palace, Jaipur, India, a angajat doi oameni pentru a ţine porumbeii departe de curtea "palatului". "Alergătorii de porumbei" fugăresc păsările cu un steag mare timp de 9 ore pe zi.
Funcţia: Zâna cea bună
Hotelul de 4 stele Barnsley Gardens Resort din Georgia - SUA a angajat o "zână bună" care îndeplineşte dorinţele clienţilor-de la cereri în căsătorie romantice până la aniversarea zilelor de naştere a clienţilor.
Funcţia: Povestitor
Hotelul de 5 stele Andaz, din Londra - Marea Britanie, oferă clienţilor posibilitatea de a chema "povestitorul" înainte de culcare pentru ca acesta să le citească din cărţile lor preferate.
Funcţia: Maestrul de raţe
La hotelul de 4 stele Peabody, din Memphis - SUA, maestrul de raţe este angajat pentru a dresa şi a avea grijă de raţele care încântă clienţii hotelului cu spectacole, de două ori pe zi.