Style

Tenismena Ana Bogdan, friend of the brand pentru orologeria TAG Heuer: „Să ai timp” ar trebui să fie o urare la fel de des întâlnită precum “să fii sănătos”

31 iul 2018 2164 afişări de Cristina Rosca
Din aceeaşi categorie

Jucătoarea româncă de tenis Ana Bogdan (numărul 87 WTA) a devenit recent „friend of the brand” al orologeriei elveţiene TAG Heuer, unul dintre cele mai cunoscute branduri de ceasuri din lume, cu o istorie îndelungată ce începe să se scrie acum aproape 150 de ani.

„N-aş putea uita vreodată momentul (când am avut primul contact cu brandul TAG Heur – n.red.), este chiar o poveste frumoasă. Eram la Australian Open la începutul anului şi jucam în turul III al competiţiei. Am primit o invitaţie de a participa la Melbourne la un eveniment TAG Heuer construit în jurul câştigătorului Turului Franţei, Cadel Evans”, povesteşte Ana Bogdan. La acest eveniment s-a îndrăgostit „pe loc” de noul model TAG Heuer Connected Modular 41 şi a avut şansa să fie prima persoană din Australia care l-a primit.

„A fost un moment plăcut şi prin prisma faptului că acest model s-a întors înapoi în Europa 2 zile mai târziu, la mâna mea.”
Tenismena spune că au fost întotdeauna pasionată de casuri, îi plac atât pentru utilitatea lor, cât şi pentru modul în care le poate accesoriza la diverse ţinute.
„Un ceas bine ales îţi poate pune în valoarea personalitatea şi felul de a fi. Un ceas este un simbol al stilului şi rafinamentului, dar şi simbolul punctualităţii, o calitate foarte importantă pentru mine, dobândită prin prisma tenisului.” Crede cu tărie că ceasul este un accesoriu care ar trebui să fie nelipsit din garderoba unei persoane, indiferent de sex.

Poartă frecvent noul TAG Heuer Connected Modular 45, întrucât are posibilitatea de a opta uşor între mai multe tipuri şi culori de curele. Dar, în funcţie de ocazie, alternează acest ceas cu cele două modele TAG Heuer Formula1, pe alb şi negru.

„Asocierea cu TAG Heuer a venit în mod natural datorită faptului că împărtăşim aceleaşi valori, printre cele mai importante fiind calitatea, inovaţia, istoria şi performanţa.”
În afară de Ana Bogdan grupul friends of the brand al TAG Heuer mai cuprinde alţi sportivi, dar şi oameni din alte domenii, de la DJ la oameni care s-au remarcat în domeniul lor. Compania are şi ambasadori (diferiţi de cei care sunt friend of the brand) precum modelul Cara Delevigne sau jucătorul de fotbal american Tom Brady.

Povestea brandului TAG Heuer este una începută acum mai bine de 150 de ani. În anul 1860 Edouard Heuer înfiinţează “Heuer Watch”, un atelier de ceasuri deschis în localitatea elveţiană St-Imier.

Numele mărcii este o fuziune între “Techniques d’Avant Garde” (TAG) şi numele de familie al fondatorului, Heuer. Fuziunea a avut loc în 1985; până în acel moment compania a functionat sub numele de Heuer. Brandul s-a asociat de-a lungul anilor cu domeniul sportiv, în special cu segmentul curselor de maşini. TAG Heuer are parteneriate cu Red Bull Racing în Formula 1 şi Aston Martin Racing.

În prezent, brandul face parte din grupul LVMH, cel mai puternic grup din industria luxului din lume, ce cuprinde printe altele şi Louis Vuitton. Astăzi, sediul mărcii Tag Heuer se află în La Chaux-de-Fonds, Elveţia. Pe plan local, TAG Heuer este disponibil prin intermediul mai multor distribuitori precum Cellini şi Galt, orologerie elveţiană. Grupul Cellini a deschis recent la Bucureşti primul magazin monobrand al orologeriei elveţiene Tag Heuer. Această unitate este amplasată în mallul Băneasa Shopping City din nordul Capitalei, mai exact la parter, lângă Cellini Grand Boutique. Magazinul nu este doar primul din România, ci şi primul monobrand din Europa de Est al brandului cunoscut pasionaţilor de orologerie.

Ana Bogdan este unul dintre cei mai importanţi tenismeni români ai momentului. Are 25 de ani şi spune că îi e dificil să aleagă cel mai important moment al carierei sale de până acum. De-a lungul carierei am avut de înfruntat multe, am trăit etape diferite în fiecare an.” Însă dacă ar fi să se raporteze doar la acest an, unul dintre cele mai importante momente a fost cel în care a spart bariera Top100 WTA, prin atingerea celui de-al treilea tur la Australian Open. 

Tot anul acesta a jucat două semifinale, în două săptămâni consecutive, pe două suprafeţe total diferite, primind în acest fel titlul de la WTA în luna aprilie, “Breakthrough Player of the Month” şi atingând cea mai înaltă poziţie în clasamentul mondial, nr. 58. Astăzi ea se află pe locul 87.

Când vine vorba de legătura dintre sport şi ceas, ea precizează că timpul este poate cel mai de preţ lucru pe care îl poţi oferi cuiva. „“Să ai timp” ar trebui poate să fie o urare la fel de des întâlnită precum “să fii sănătos”! Pe de altă parte, ceasurile te ajută cumva să te ancorezi în şuvoiul trecerii timpului. Timpul trece, un ceas parcă îi temporizează trecerea, te organizează.”

Revenind la obiect, din punctul de vedere al utilităţii, un ceas bun şi care transmite informaţii importante este vital sportivului de performanţă, adaugă ea. Primul ceas îşi aminteşte că l-a primit când avea circa 7 ani, abia intrase la şcoală.

„A fost un ceas primit de la o persoană foarte dragă mie, vărul meu, care pe atunci avea un magazin cu articole sportive, printre care şi ceasuri. Le adoram, erau multe modele colorate şi mereu când “eram cuminte” primeam câte unul de la el.” A avut o colecţie cu acel model de ceas, multe dintre ele le mai are şi acum, acasă la părinţi. 

„Acesta este un alt lucru care îmi place la ceasuri, faptul că le poţi colecţiona sau chiar lăsa moştenire din generaţie în generaţie.”