Style

Care sunt noutăţile lunii septembrie în materie de lifestyle?

13 sep 2019 715 afişări de Alina-Elena Vasiliu
Din aceeaşi categorie

Toamna se numără nu numai bobocii, ci şi noutăţile care fac mai uşoară trecerea de la plajă la birou. Câteva lansări inedite ar putea îndulci zilele de „back to the office“, fie că asta se traduce într-o geantă nouă, o bijuterie preţioasă sau produse cosmetice revigorante.

Se recomandă a se purta (şi) la un eveniment valoros pe scena muzicală autohtonă.

După Afaceri Premium trece în revistă - la propriu - noutăţile lunii septembrie şi vă invită să alegeţi la care dintre ele vreţi să fiţi părtaşi. Găsiţi mai jos o selecţie a lansărilor şi a evenimentelor care îşi merită locul în agenda acestui sezon.

 

Rafinament via Italia

Brandul de bijuterii Queriot a apărut pe piaţă în 2010 şi a venit cu un stil minimalist, uşor de purtat şi de asortat.

Reţeta acestei poveşti are câteva elementele cheie: aurul, argintul şi pietrele semipreţioase, „ingredientele“ fiind apoi modelate cu grijă de artizani italieni.

Numele a fost ales de fondatorul Francesco Minoli în urma unui vis al lui şi poartă în spate o semnificaţie. Rădăcina cuvântului, scrisă sub forma „Kerr“, în limba arabă, înseamnă carat, adică unitatea de măsură a aurului, materialul utilizat în prima linie creată de Minoli. Totul este făcut în Italia, la Milano, de la design până la ambalaj, şi este destinat exclusiv femeilor.

Din septembrie, brandul Queriot se găseşte şi în magazinul Beautik Mario Plaza din Bucureşti.

 

La dublu

Se spune că cele mai intense experienţe se trăiesc la dublu, în doi sau cel puţin suficient de puternic cât pentru doi.

De aici a plecat inspiraţia pentru colecţia de genţi Tandem, sub brandul Yvy. Croite din piele, genţile formează o colecţie-capsulă pentru orice două persoane - fie că este vorba despre un el şi o ea, o mamă şi o fiică, un tată cu fiul său, surori, fraţi, prieteni pe viaţă, iubiţi sau soţi - care vor să împartă nu doar aceleaşi emoţii, ci, de ce nu, şi acelaşi stil de geantă pe umăr.

Colecţia Tandem include trei categorii de produse - genţile de luat la sala de sport, cele de voiaj şi poşetele office, sub formă de serviete, echipate cu încărcător pentru tabletă, telefon, laptop sau aparat foto şi cu un dispozitiv pentru a lumina interiorul genţii.

„Ideea de lumină în interiorul genţii a fost dezvoltată pentru a-ţi găsi lucrurile de care ai nevoie mult mai repede, iar încărcătorul şi bateria mobilă încorporată în căptuşeala produsului au misiunea de a salva situaţia şi a te scăpa de stres atunci când telefonul îţi spune că nu mai ai decât 1% baterie“, spun reprezentanţii brandului Yvy.

Geanta inteligentă Yvy a fost lansată iniţial pe 17 februarie 2015 şi revine astfel acum într-o nouă variantă, demnă de a fi împărtăşită cu un companion de (şi prin) viaţă.

Yvy este o afacere românească de familie, fondată în urmă cu cinci decenii. La finalul anului 2018, businessul a fost preluat de Anita Panait de la Ioana Ionescu, iar producţia genţilor are loc într-o fabrică din Bucu­reşti.

 

Detaliile care fac diferenţa

Piese lucrate manual cu multă migală de artizani cu experienţă şi pietre preţioase cu multe carate, montate atent în aur sunt doar câteva dintre ingredientele de bază ale fiecărei colecţii a lanţului de bijuterii Teilor. Fiecare bijuterie ascunde în spate nesfârşite ore de muncă şi, poate, şi mai multe ore de pregătire a pietrelor, de gândire a designului care trebuie să fie capabil să spună o poveste. Totul porneşte de la istoria diamantelor şi a celorlalte pietre care le înconjoară şi continuă cu povestea artizanilor care au creat aceste opere de artă.

O bijuterie deosebită are o anumită aură care nu se estompează odată cu trecerea timpului, însoţindu-şi purtătoarea ca un talisman în momentele esenţiale ale existenţei. Deşi bijuteriile excepţionale au o frumuseţe intrinsecă, detaliul care le oferă cu adevărat valoare este semnificaţia lor atât de personală.

Teilor reinventează conceptul eleganţei prin piese adaptate lifestyle-ului modern, fără să piardă din vedere elementele care fac din bijuteriile de înaltă clasă obiecte de artă, dincolo de utilitatea lor intrinsecă.

Clasice, dar cu alură îndrăzneaţă, bijuteriile sunt un statement sartorial prin designul original, conceput pentru a pune în valoare feminitatea şi a sublinia eleganţa care stă întotdeauna în detalii.

Bijuteriile sunt disponibile în reţeaua de magazine Teilor şi online, pe teilor.ro.

 

Machiajul Perfect

Dincolo de simbolistica bogăţiei pe care o poartă în fiecare moleculă a sa, aurul este recunoscut şi pentru unele proprietăţi benefice pe care le are asupra pielii.

Specialiştii în cosmetică spun că previne îmbătrânirea prematură şi redă luminozitatea, un atu pe care femeile şi-l doresc dintotdeauna şi pentru totdeauna.

Inspiraţi de aurul pur, experţii casei franţuzeşti Guerlain au reinventat fondul de ten şi l-au transpus sub forma Parure Gold.

Acestui produs i se adaugă şi Parure Gold Mist, o poţiune fermecată care fixează machiajul, accentuează luminozitatea şi dă acea tuşă finală de reuşită unui machiaj sofisticat.

După aplicarea machiajului, se pulverizează de două-trei ori şi pielea o să radieze.

Produsele Parure Gold se lansează în magazine la începutul lunii septembrie.